نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۰۶

اولین تریلر فیلم Lady and the Tramp منتشر شد [D23 2019]

در جریان پنل دیزنی‌پلاس در D23 2019، اولین تریلر از فیلم Lady and the Tramp (بانو و ولگرد) پخش شد. این فیلم به‌صورت اختصاصی روی سرویس دیزنی‌پلاس پخش خواهد شد.

رویداد بزرگ D23 شرکت دیزنی در جریان است و طی پنلی که شرکت نام‌برده برای سرویس دیزنی پلاس برپا کرده، اخبار مختلفی درحال مخابره شدن به‌جهان سرگرمی هستند. طی برگزاری این پنل و همان‌طور که از برنامه‌ریزی‌های دیزنی برای این رویداد انتظار می‌رفت، در جریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون نخستین تریلر فیلم Lady and the Tramp، لایواکشن یک انیمیشن کلاسیک و پرطرفدار و قدیمی دیزنی، به‌صورت رسمی نمایش داده شد.

Lady and the Tramp

این فیلم جریان دوستی ۲ سگ با نام‌های بانو (Lady) و ولگرد (Tramp) را روایت می‌کند که در طول قصه‌ای جذاب، حوادث و اتفاقات مختلفی را از سر می‌گذرانند. جاستین ثرو که او را با بازی در فیلم «مالهالند درایو» اثر دیوید لینچ می‌شناسیم، صداپیشگی Tramp را انجام می‌دهد و والکریِ محبوب دنیای سینمایی مارول یعنی تسا تامپسن نیز وظیفه‌ی صداپیشگی Lady در این فیلم مورد انتظار را برعهده گرفته است. کرسی کلمنز، توماس مان، ایوت نیکول براون، آدریان مارتینز،‌ آرتورو کاسترو، سام الیوت،‌ اشلی جنسن، بندیکت وانگ و جنل مونو هم از دیگر هنرپیشگانی هستند که در این فیلم به‌ایفای نقش خواهند پرداخت. گفتنی است که این فیلم به‌محض آغاز به‌کار سرویس دیزنی پلاس، روی شبکه‌ی اینترنتی/استریمی نام‌برده در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. در ادامه شما را به‌تماشای تریلر زیبای این اثر دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده