نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۳

سریال Ballers با پخش فصل پنجم به پایان می‌رسد

دواین جانسون، بازیگر اصلی سریال Ballers (فوتبالیست‌ها)، در اکانت اینستاگرام خود از به پایان رسیدن کار این مجموعه پس از پخش فصل پنجم خبر داد.

از روز یک‌شنبه پخش فصل پنجم سریال Ballers (فوتبالیست‌ها) شبکه HBO آغاز می‌شود و حال در خبری جدید، دواین جانسون، بازیگر اصلی این سریال، در اکانت اینستاگرام خود از به پایان رسیدن کار این مجموعه پس از پخش این فصل خبر داده است. سریال Ballers داستان سبک زندگی پیچیده و درهم‌وبرهم و همچنین مشکلات زندگی واقعی یک بازیکن کنونی و سابق فوتبال آمریکایی را به تصویر می‌کشد. دواین جانسون در این سریال نقش یک سوپراستار سابق فوتبال آمریکایی به نام اسپنسر استرسمور را ایفا می‌کند که خودش را مدیر مالی بازیکنان کنونی تیم میامی معرفی کرده است. این سریال کمدی توسط استیون لوینسن، تهیه‌کننده سریال Boardwalk Empire، کارگردانی می‌شود.

تاکنون ۴ فصل و ۳۹ قسمت از سریال Ballers روی آنتن شبکه HBO رفته است و هر قسمت این سریال کمدی و درام، حدود ۲۷ دقیقه بود. فصل ابتدایی با استقبال خوبی از سوی بینندگان همراه بود و هر قسمت تقریباً میانگین بیننده ۱.۸ میلیون نفری داشت که البته این روند خوب ادامه پیدا نکرد و در فصل‌های بعدی شاهد افت تعداد بینندگان بودیم و یکی از دلایل لغو ساخت فصل‌های بعدی سریال Ballers، همین موضوع بوده است.

راب کوردری، جان دیوید واشنگتن، عمر بنسون میلر، داناون کارتر، تروی گریتی، لاندن براون، جازمین سایمون و دولی هیل، دیگر بازیگرانی بودند که در سریال Ballers حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. استیون لوینسن علاوه بر کارگردانی این سریال، نقش تهیه‌کنندگی را هم در کنار مارک والبرگ، دواین جانسون، دنی گارسیا، پیتر برگ، اوان رایلی، راب وایس، جولیان فارینو، دنیس بیگز و کرین مک کارتی بر عهده دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده