نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۱۰

انیمیشن Phineas and Ferb : Candace Against the Universe برای سرویس دیزنی پلاس معرفی شد [D23 2019]

انیمیشن Phineas and Ferb The Movie: Candace Against the Universe در جریان D23 2019 برای پخش اختصاصی در دیزنی‌پلاس تایید شد. این انیمیشن در سال ۲۰۲۰ روی سرویس نام‌برده در دسترس قرار خواهد گرفت.

رویداد ویژه، جذاب و مورد انتظار دیزنی یعنی D23 همین‌حالا درجریان است و طی آن،‌ اخبار مختلفی به‌جهان سرگرمی مخابره می‌شود. درجریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، طی D23 امسال مشخص شد که یک انیمیشن سینمایی از دنیای سری انیمیشن‌های Phineas and Ferb قرار است به‌صورت اختصاصی روی سرویس دیزنی پلاس پخش شود. این انیمیشن سینمایی Phineas and Ferb The Movie: Candace Against the Universe نام دارد و در سال ۲۰۲۰ روی سرویس استریمینگ شرکت دیزنی یعنی دیزنی پلاس قرار می‌گیرد. در خلاصه‌ی داستان این محصول سینمایی هم آمده است که دو برابر با نام‌های Phineas و Ferb برای نجات دادن خواهرشان یعنی Candace،‌ به‌فضا می‌روند و یک ماجراجویی فضایی را آغاز می‌کنند.

همچنین نمی‌توان انکار کرد که انیمیشن سینمایی Phineas and Ferb حکم یک بازگشت برای این سری محبوب و نسبتا قدیمی را دارد؛ مجموعه‌ای که حدود ۵ سال خبری از ‌آن‌ نبود و همین خبر در دست ساخت بودن این انیمیشن سینمایی از دنیای آن را را برای هواداران و دنبال‌کنندگانش خوشحال‌کننده‌تر از قبل کرده است. انیمیشن‌های سریالی Phineas and Ferb از سال ۲۰۰۷ تا سال ۲۰۱۵ درقالب ۱۲۶ قسمت تقدیم تماشاگران خود شدند و تا امروز ۷ قسمت یک‌ساعته از این مجموعه نیز روی آنتن تلویزیون رفته‌اند.

Phineas and Ferb The Movie: Candace Against the Universe

خالقان سری Phineas and Ferb یعنی دن پاون‌مایر و جف مارش به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی برای ساخت Phineas and Ferb The Movie: Candace Against the Universe دوباره بازمی‌گردند و حضور بازیگرانی چون Ashley Tisdale در نقش Candace Flynn و Vincent Martella در نقش Phineas Flynn و Caroline Rhea در نقش مادرِ خانواده‌ی Flynn و Dee Bradley Bake در نقش Perry the Platypus و Alyson Stoner در نقش Isabella و Maulik Pancholy در نقش Baljeet و Bobby Gaylor در نقش Buford و Olivia Olson در نقش Vanessa و Tyler Mann در نقش Carl و David Errigo Jr در نقش Ferb Fletcher تایید شده است.

انیمیشن سینمایی Phineas and Ferb : Candace Against the Universe در سال ۲۰۲۰ و به‌صورت اختصاصی روی سرویس دیزنی پلاس قابل تماشا خواهد بود.


منبع Variety Twitter
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده