// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۳۰

ویدیوی جدیدی از فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker پشت درهای بسته به نمایش درآمد [D23 2019]

دیزنی در رویداد D23 2019 با یک ویدیوی اختصاصی جدید از قسمت نهم فیلم‌های اصلی Star Wars به استقبالِ طرفداران پروپا قرص مجموعه‌ی محبوب «جنگ ستارگان» رفت.

باتوجه‌به آن که هر روز تاریخ اکران اثر جدید و مورد انتظار جی. جی. آبرامز یا همان فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker از قبل نزدیک‌تر می‌شود، پربیراه نیست که دیزنی در ساعات، روزها یا نهایتا هفته‌های آتی تریلر جدیدی از اثر مورد بحث را تقدیم تماشاگران کند. اما برخی از بینندگان عاشق مجموعه‌ی «جنگ‌های ستاره‌ای» که در کشور ما بیشتر با نام ترجمه‌شده‌ی نادرست اما محبوب «جنگ ستارگان» شناخته می‌شود، نیازی به صبر کردن درکنار دیگر مخاطبان نداشته‌اند. چرا که در تازه‌ترین دوره از رویداد پرطرفدار D23 که دیزنی تقریبا به‌صورت سالانه آن را برای طرفداران آثار گوناگون خود و به هدف رونمایی از تیزرها، تریلرها، ویدیوهای پشت صحنه و تصاویر جدید برگزار می‌کند، یک ویدیوی جدید و پخش‌نشده برای عموم از فیلم مورد اشاره به نمایش درآمد. در حقیقت درون قسمتی از افتتاحیه‌ی این رویداد که از آن با نام Disney Legends یاد می‌شود، ناگهان تصویری از کایلو رن در مقابل تماشاگران قرار گرفت. همان تصویری که در بخشی از تیزر اول فیلم هم وجود داشت و رن را مشغول جنگیدن در جنگل نشان می‌داد. سپس نوبت به پو دامرون با بازی اسکار آیزاک رسید تا درون یک آشیانه‌ی پرواز و در بالای یک سفینه‌ی فضایی به تصویر کشیده شود؛ آن هم در حالتی که ابتدا مشغول پس زدن دشمنان است و سپس قدم به یک مرکز کنترلی می‌گذارد.

(از این‌جا به بعد خبر، ممکن است بخش‌هایی از قصه‌ی فیلم‌های پیشین مجموعه‌ی Star Wars و اندکی از جزئیات داستانی The Rise of Skywalker را اسپویل کند)

سپس ویدیو به تصویر آشنای دیگری از تیزر اول می‌رسد؛ همان تصویری که رِی با نقش‌آفرینی دیزی ریدلی را ایستاده در صحرا نشان می‌دهد. سپس به سرعت به تصویر فین با بازی جان بویگا کات می‌زنیم که درون یک ساختمان ایستاده است، نور آفتاب از بالا بر سر او می‌تابد و صدای رِی را می‌شنود که می‌گوید: «خیلی خطرناک است». سپس وقتی یک تصویر دیگر باز هم لحظه‌ی گفت‌وگوی آن‌ها در همان مکان را نشان می‌دهد، رِی جمله‌ی پیشین خود را این‌چنین تکمیل می‌کند: «من باید به‌تنهایی بروم». البته به خاطر شیطنت یکی از حاضران، چند ثانیه از ویدیوی مورد بحث با کیفیت پرده‌ای در اینترنت پخش شده است که پیش از خواندن مابقی توضیحات، می‌توان خود آن را تماشا کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

در ادامه‌ی فوتیج پخش‌شده، کایلو رن این‌بار در حالتی دیده می‌شود که ماسک خود را از صورت درآورده است. او در یک اتاق سفیدرنگ قرار دارد و مشغول نگاه انداختن به پایین است؛ مشغول نگاه انداختن به کلاه‌خود سوخته‌ای که همگان می‌دانند به Darth Vader تعلق دارد. کلاه‌خود درون یک محفظه‌ی مشخص قرار گرفته است که با باز شدنش، بخاری شبیه به بخار یخِ خشک از آن خارج می‌شود. طوری که درنهایت به نظر می‌رسد کایلو رن در بخشی از فیلمِ نُهُمِ خط داستانی اصلی فرنچایز Star Wars، کلاه‌خود آنتاگونیست افسانه‌ای آن را به دست می‌آورد و روی سر می‌گذارد. پایان‌بندی ویدیوی پخش‌شده‌ی مورد بحث هم این‌چنین رقم می‌خورد که فین و پو وارد کابین خلبان سفینه‌ی Millennium Falcon می‌شوند و می‌بینند که Chewbacca و رِی از قبل روی صندلی‌های خلبان و کمک‌خلبان نشسته‌اند.

نظر شما چیست؟ باتوجه‌به تصاویر اندکی که از این ویدیوی جدید دیدید و توضیحاتی که درباره‌ی آن خواندید، چه تئوری‌هایی درباره‌ی فیلم‌نامه‌ی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker که برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است، دارید؟


منبع IGN زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده