نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۴۸

کیت هرینگتون به دنیای سینمایی مارول پیوست [D23 2019]

کیت هرینگتون، بازیگر نقش جان اسنو در سریال Game of Thrones، برای بازی در یک نقش و حضور درون پروژه‌ای نامشخص، به دنیای سینمایی مارول ملحق شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی دیگر از ستارگان سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) به دنیای سینمایی مارول اضافه شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، کیت هرینگتون، بازیگر نقش جان اسنو در دنیای وستروس، به دنیای سینمایی مارول اضافه شده است. مایک فلمینگ جونیور، خبرنگار ددلاین تنها این خبر را تایید کرد و گفت در حال حاضر مشخص نیست که او قرار است چه نقشی را بازی کند یا حتی قرار است شاهد حضور او در چه پروژه‌ای باشیم. بااین‌حال، فلمینگ اعتقاد دارد که در طول نمایشگاه D23 متوجه این موضوع خواهیم شد و طی این ساعت احتمالا باید منتظر رسمی شدن این خبر باشیم. همچنین هنوز مشخص نیست که هرینگتون در یک سریال مارولی حضور دارد یا در یک فیلم سینمایی.

IGN نیز به‌دنبال گرفتن اطلاعات از مدیر برنامه‌های هرینگتون و والت دیزنی بوده که در حال حاضر واکنش رسمی به این خبر نداشته‌اند. با پایان پخش سریال Game of Thrones در طول سال جاری، حال هرینگتون فرصت این را دارد تا در مجموعه بزرگی دیگری حضور پیدا کند. مدتی پیش ریچارد مدن، بازیگر نقش راب استارک در سریال «بازی تاج و تخت»، برای بازی در نقش ایکاریس به جمع بازیگران فیلم The Eternals (اترنالز) اضافه شده بود و حالا شاید حتی تماشاگران در آینده شاهد رویارویی این دو بازیگر در MCU نیز باشند. پیش از این نیز شاهد حضور پیتر دینکلیج، بازیگر نقش تیریون لنیستر، در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) بودیم که نقش شخصیت ایتیری را بر عهده داشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده