// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

بازی های مرداد ۱۳۹۸ برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

در مرداد ماه ۱۳۹۸ شاهد عرضه بازی‌های متنوعی نظیر بازی اندروید و آیفون Chessplode و بازی آنلاین Super Mecha Champion بودیم که به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفتند.

 در میان بازی‌های رایگان مرداد ماه، استودیوهای بازیسازی بیشتر به سمت بازی‌های آنلاین رفته‌اند. بااین‌حال اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های داستان‌محور هستید، بازی اندروید و آیفون Sole Light گزینه مناسبی است. این در حالی است که کاربران بازی‌های کوآپ و آنلاین هم می‌توانند بازی آیفون و اندروید Gigantic X را درکنار یکدیگر تجربه کنند. در ادامه همراه ما باشید تا به معرفی بهترین بازی‌های رایگان اندروید در مرداد ماه بپردازیم.

 زومجی به‌صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر اگر به‌دنبال بازی‌هایی برای تجربه در آخر هفته هستید، زومجی در روز جمعه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند. در ادامه با بهترین بازی های رایگان اندروید تیر ماه همراه زومجی باشید.

Chessplode

Chessplode

شطرنج جزو آن دسته از بازی‌هایی است که تا به امروز سازنده‌های بسیاری سعی کرده‌اند با استفاده از قوانین آن یک تجربه جدید را در دسترس کاربران موبایل قرار دهند. بازی Chessplode یک بازی شطرنج ساده است، اما تیم سازنده از موارد جدیدی برای متفاوت نشان دادن بازی خود استفاده کرده است. در اینجا زمانی‌که یکی از مهره‌های تیم حریف را از بین می‌برید، یک انفجار در ردیف و ستونی که مهره مورد نظر قرار داشته است، اتفاق می‌افتد. البته دراین‌میان استثنا هم وجود دارد. اگر مهره شاه در ردیف یا ستونی باشد که منفجر می‌شود، این اتفاق دیگر رخ نخواهد داد. درواقع بازیکنان به‌هنگام از بین بردن مهره حریف خود، باید مراقب این نکته باشند، زیرا ساختار بازی برپایه انفجار و نابودی است و باید بتوانند بیشترین آسیب را به مهره‌های تیم حریف وارد کنند. ازطرفی باید مراقب از بین رفتن مهره‌های خود هم باشید. Chessplode جدا از بخش آفلاین که شامل چندین مرحله مختلف است، یک بخش آنلاین هم دارد تا بازیکنان سراسر جهان با یکدیگر رقابت کنند.

دانلود بازی Chessplode

Sole Light

Sole Light

Sole Light روایت‌گر جهانی است که اعضای آن برای رهایی از یک زندگی ماشینی تلاش می‌کنند. در این بازی شما در نقش کاراکتری قرار می‌گیرید که باید به کمک سایرین، معماهای بازی را حل کند. به‌عبارتی حل کردن معماها و زنده‌ماندن، نیازمند کار تیمی است و اگر از المان‌های داخل محیط بهترین استفاده را نداشته باشید، بازنده خواهید بود. برای مثال در بعضی از مراحل به‌جای اینکه کاراکتر اصلی را هدایت کنید، باید به‌واسطه آسانسورها و پلتفرم‌های مختلف، سایر شخصیت‌ها را حرکت دهید تا کارهای مختلفی انجام دهند. همچنین از نظر حرکتی محدود هستید، زیرا با هر حرکت شما بخشی از محیط خراب می‌شود. مراحل اولیه به‌نحوی طراحی شده‌اند که بازیکن به‌خوبی بتواند با ساختار معماها و گیم‌پلی آشنا شود، اما با پیشروی در بازی، مراحلی را می‌بینید که حسابی شما را به‌چالش می‌کشند. حل کردن معماها و پازل‌های بازی، جدا از اینکه باعث می‌شود مراحل را پشت سر بگذارید، داستان بازی را هم برای شما شرح می‌دهند. از نظر طراحی هم Sole Light یک بازی سه‌بعدی با دوربین ایزومتریک است که طراحی‌های بصری خاصی را ارائه می‌دهد و در این زمینه عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش گذاشته است.

دانلود بازی Sole Light

Captain We Have a Problem

Captain We Have a Problem

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های استراتژی و نوشتاری هستید، Captain We Have a Problem می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در جریان این بازی شما در نقش فرمانده یک پایگاه فضایی قرار می‌گیرید که مشکلات زیادی را سر راه خود می‌بیند و باید آن‌ها را به‌بهترین شکل ممکن حل کند. هر مأموریت یا اتفاق در بازی به‌صورت یک کارت برای شما نمایش داده می‌شود. درواقع هر بار یکی از کارکنان پایگاه شما، یک موضوع را مطرح می‌کند و باید در مورد آن تصمیم‌ بگیرید. تصمیم‌های شما که در قالب دو گزینه‌ی مختلف روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود، عواقب متفاوتی دارند. ازاین‌رو باتوجه به‌نوع عواقب هر تصمیم و تاثیر آن روی بخش‌های مختلف، می‌توانید تصمیم‌گیری کنید. برای مثال بعضی از گزینه‌ها روی موشک‌های ارسالی، وضعیت کارکنان یا غذای پایگاه تاثیر گذار است. همچنین امکان دارد اعضای پایگاه فضایی شما به‌خاطر تصمیم‌های اشتباهی که می‌گیرید، کشته شوند. ازطرفی به‌واسطه‌ی تصمیم‌هایی که می‌گیرید، می‌توانید به کهکشان‌های مختلف، خدایان باستانی، ومپایرها و رویدادهای مختلفی دسترسی پیدا کنید. ازاین‌رو ساختار Captain We Have a Problem به‌نحوی است که موفقیت یا عدم موفقیت در بازی به شما در نقش فرمانده یک پایگاه نظامی بستگی دارد.

دانلود بازی Captain We Have a Problem

Sarkwo

Sarkwo

بازی‌های معمایی و فکری، جزو آن دسته از بازی‌هایی هستند که روی پلتفرم موبایل مخاطبان بسیاری دارند. Sarkwo هم از این قاعده مستثنا نیست و سعی دارد به‌واسطه‌ی همین سبک بازیکنان زیادی را سرگرم کند. در هر مرحله از این بازی شما خطوط و دایره‌های رنگی مختلفی را می‌بینید. همچنین به یک سری توپ رنگی هم دسترسی دارید که باید آن‌ها را در جایگاه‌های مناسب داخل محیط قرار دهید. به‌عبارتی چالش بازی Sarkwo، نحوه رساندن هر توپ به دایره هم رنگ خود است. در بعضی از مراحل باید با جابه‌جا کردن توپ‌ها یا استفاده از اعمال تغییرات در محیط، هر توپ را به مقصد برسانید. معمولا در بازی‌های مشابه، تیم سازنده از یک تایمر یا موردی محرک برای بازیکن استفاده می‌کند، اما ساختار Sarkwo به‌گونه‌ای است که هیچ عاملی باعث نمی‌شود که شما بدون فکر کردن کاری را انجام دهید. به‌عبارتی تیم سازنده می‌خواهد با ذهن شما بازی کند. ازاین‌رو برای حل معماها می‌توانید به‌راحتی وقت خود را صرف فکر کردن کرده و معماها را حل کنید. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که لذت تجربه Sarkwo را دوچندان کرده است، طراحی‌های دستی بازی و موسیقی‌هایی است که حسابی شما را هیجان‌زده می‌کند.

دانلود بازی Sarkwo

Idle Magic Clicker

Idle Magic Clicker

تیم سازنده Idle Magic Clicker سعی کرده است به‌واسطه المان‌های بازی‌های شبیه‌ساز، یک تجربه متفاوت و سرگرم کننده‌ای را ارائه دهد. Idle Magic Clicker یک بازی شبیه‌ساز است که در جریان آن باید خود را به یکی از بهترین جادوگران تبدیل کنید. سوال اصلی این است که این اتفاق چگونه امکان پذیر است؟ در بازی Idle Magic Clicker جادوها و افسون‌های بسیاری در دسترس مخاطب قرار داده شده است و شما باید آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید تا بتوانید بهترین جادو را بسازید. به‌عبارتی پس از ساخت هر جادو، می‌توانید آن را انتخاب و روی گوی داخل بازی امتحان کنید. ازاین‌رو اطلاعاتی نظیر میزان آسیب‌رسانی جادو ساخته شده، برای شما نمایش داده می‌شود. تیم سازنده با ارائه جادوها و افسون‌های بسیار سعی کرده است Idle Magic Clicker را به محصولی تبدیل کند که بازیکنان بتوانند جادوهای بسیار متنوعی را شبیه‌سازی کنند. از دیگر ویژگی‌های این بازی موبایل می‌توان به آفلاین بودن کامل آن اشاره کرد. همچنین با اینکه Idle Magic Clicker کاملا رایگان است، اما تیم سازنده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده نکرده است.

دانلود بازی Idle Magic Clicker

Banana Kong Blast

Banana Kong Blast

اگر از انجام بازی‌های اکشن پلتفرمر مثل سری Rayman یا Crash Bandicoot روی موبایل لذت می‌برید، Banana Kong Blast هم تجربه‌ی مشابهی را ارائه می‌دهد. در بازی موبایل Banana Kong Blast بازیکنان باید ازطریق پلتفرم‌های داخل بازی موزها را جمع‌آوری کنند. تیم سازنده سعی کرده است با ارائه چالش‌های مختلف، بازیکنان را محک بزند. ازاین‌رو سرعت عمل شما در رویارویی با موانع مهم‌ترین موردی  است که باید به آن توجه داشته باشید. همچنین ساختار بعضی از مراحل بازی به‌گونه‌ای است که بازیکن را در دوراهی‌های مختلفی قرار می‌دهد. در ادامه باتوجه‌به سلیقه خود می‌توانید راه اصلی را انتخاب کرده و موزها را جمع کنید. دراین‌میان تعدادی هم باس‌فایت برای شما طراحی شده است. درواقع تعدادی دزد دریایی در سرزمین بازی قرار دارند که دوستان شما را اسیر می‌کنند و باید با نابودی این دزدان دریایی، دوستان خود را نجات دهید. Banana Kong Blast دارای ۴۸ مرحله متنوع است و ۳۸ آیتم شخصی‌سازی هم برای کاراکتر اصلی داستان درنظر گرفته شده است. همچنین تیم سازنده وعده داده است که مراحل جدیدتر و متنوع‌تری به بازی اضافه خواهند شد. در انتها به این مورد اشاره کنم که موسیقی‌های بازی، توسط آهنگساز بازی Sonic Mania ساخته شده است.

دانلود بازی Banana Kong Blast

Blades Tale

Blades Tale

Blades Tale بازیکنان را در سرزمین خیالی Wuxia قرار می‌دهد. ظاهر فانتزی و استفاده از فرهنگ و محیط‌های چین باستان، موردی است که سازنده قصد دارد با تکیه بر آن بازیکنان را به بازی MMO و نقش‌آفرینی Blades Tale جذب کند. با شروع بازی، کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید و در طول بازی تنها یک هدف دارید؛ اینکه به بهترین مبارز در زمینه هنرهای رزمی تبدیل شوید. به‌لطف المان های MMO قرار داده شده در بازی، می‌توانید مراحل را درکنار دوستان خود تجربه کنید و از انجام‌ آن‌ها لذت ببرید. Blades Tale در زمینه ارتقای شخصیت و شخصی‌سازی کاراکتر، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. Wings یکی از ویژگی‌هایی است که روی پیشرفت شخصیت و ارتقای مهارت‌ها تاثیر می‌گذارد و بازیکنان در طول تجربه بازی باید توجه ویژه‌ای به این بخش داشته باشند. از نظر داستانی هم جدا از اینکه باید خود را به بهترین مبارز تبدیل کنید، در میان جنگ دو قبیله مختلف قرار می‌گیرید. دوئان هیوئین و یان شیسی، دو دوست دوران کودکی هستند که یان شیسی گرفتار یک نیروی شیطانی شده است و دوئان هیوئین سعی دارد به‌واسطه قدرت خدایان، وی را از این حالت نجات دهد.

دانلود بازی Blades Tale

Lego Hidden Side

Lego Hidden Side

قطعا اکثر مخاطبان بازی‌های ویدویی، با سازه‌ها و سری لگو آشنایی کامل دارند. LEGO System A/S سعی کرده است با ساخت بازی واقعیت افزوده Lego Hidden Side، تجربه‌ی متفاوت و هیجان‌انگیزی را در دسترس کاربران موبایل قرار دهد. البته اشاره کنم که برای تجربه‌ی این بازی، حتما باید یکی از سازه‌های لگو را داشته باشید. برای تجربه‌ی Lego Hidden Side هم ابتدا باید سازه خریداری شده خود را بسازید و در ادامه این بازی را روی گوشی موبایل یا تبلت خود نصب کنید. زمانی که بازی را اجرا کردید، باید دوربین را روبه‌روی مدل ساخته شده قرار دهید تا بازی بتواند آن را شناسایی کند. ازاین‌رو سازه شما تبدیل به شهر Newbury می‌شود و باید دشمنان را از بین ببرید. به‌عبارتی وظیفه دارد تا روح‌های داخل محیط را شکار کنید یا آن‌ها را از بین ببرید. دراین‌میان کاراکترهایی نظیر جک، پارکر و جی‌بی هم به شما کمک می‌کنند تا ساده‌تر از قبل بتوانید روح‌ها را شکار کنید.

دانلود بازی Lego Hidden Side

Pocket Run Pool

Pocket Run Pool

Pocket Run Pool تجربه‌ی بسیار سرگرم کننده‌ای را از ورزش بیلیارد ارائه می‌دهد. تیم سازنده از نوآوری مخصوص‌به خود استفاده کرده است تا کاربران سرگرم شوند. در جریان بازی، هر حفره میز بیلیارد امتیاز مخصوصی دارد و به‌صورت چرخشی، تغییر می‌کنند. بازیکنان زمانی که توپ را وارد یکی از حفره‌ها کنند، امتیاز حفره‌‌ها تغییر پیدا می‌کند. در این بازی باید بتوانید تمامی توپ‌ها را وارد حفره‌ها کنید و امتیاز کسب کنید. هرقدر امتیاز شما بیشتر باشد، جایگاه بهتری را کسب می‌کنید. البته تیم سازنده یک سری مجازات هم برای شما درنظر گرفته است. با شروع هر مرحله، سه جان برای شما طراحی شده است. اگر نتوانید توپ‌ها را به‌درستی وارد حفره‌ها کنید، جان‌های خود را از دست می‌دهید. به‌عبارتی ساختار بازی به‌گونه‌ای است که باید به‌سراغ حفره‌هایی بروید که توپ مورد نظر شانس بیشتری برای داخل شدن به آن دارد یا اینکه در بازی بیلیارد و نحوه ضربه‌زدن به توپ‌ها، مهارت بالایی داشته باشید. جدا از بخش ثبت رکورد، یک حالت آنلاین رقابتی هم برای بازیکنان طراحی شده است. در بخش آنلاین می‌توانید مهارت خود در بازی بیلیارد را مورد آزمایش قرار دهید و با سایر بازیکنان جهان رقابت کنید.

دانلود بازی Pocket Run Pool

Cutting Floor

Cutting Floor

Cutting Floor یک بازی آرکید است که حسابی بازیکن را به‌چالش می‌کشد. ساختار بازی بدین صورت است که بازیکن هدایت یک مکعب را برعهده می‌گیرد و وظیفه دارد یک مسیر بی‌انتها را طی کند. سوال اصلی این است که استودیو سازنده از چه موانعی به‌عنوان چالش استفاده کرده است تا بازیکن را سرگرم کند؟ مسیری که باید طی کنید، یک مسیر پر پیچ‌وخم است؛ ازاین‌رو اگر نتوانید در هر پیچ عملکرد مناسبی داشته باشید، بخشی از مکعب برش می‌خورد. این کار تا زمانی انجام می‌شود که کل مکعب از بین برود. ازطرفی پیچ‌های بازی می‌توانند باریک یا پهن باشند. به‌عبارتی تیم سازنده از دو ویژگی بریده شدن مکعب و مسیر‌های باریک و پهن، برای به‌چالش کشیدن بازیکن استفاده کرده است. اگر می‌خواهید عملکرد مناسبی داشته باشید، باید دقت و سرعت عمل خود را بالا ببرید، زیرا این عملکرد نامناسب شما است که باعث می‌شود شرایط را برای خود سخت‌تر و سخت‌تر کنید. مورد دیگری که بازی ثبت رکوردی Cutting Floor را جذاب کرده، این است که با جمع‌آوری الماس‌های داخل مسیر، رفته رفته سرعت حرکت مکعب شما بیشتر می‌شود. بازیکنان از الماس‌های کسب شده هم می‌توانند برای خرید رنگ‌های جدید محیط استفاده کنند.

دانلود بازی Cutting Floor

Detonation

Detonation

بعضی از بازی‌‌های ویدیویی ساختار ریتمیک دارند. منظور از ریتمیک، وجود رقص و موارد مشابه نیست، بلکه نحوه حرکت دشمنان یا کاراکتر بازی همانند یک ضرب آهنگ است. به‌عبارتی شما نمی‌توانید آزادانه در محیط حرکت کنید. همچنین با حرکت شما در محیط، دشمن هم حرکت خود را انجام می‌دهد. بازی Detonation سعی دارد تجربه‌ی جدیدی را در این سبک ارائه دهد. بازیکن از طریق نوع حرکت ریتمیک خود و دشمنان باید از یک زندان با امنیت بسیار بالا فرار کند. هر مرحله چالش‌های مخصوص‌به خودش را دارد و دشمنان متعددی در هر مرحله منتظر هستند تا شما را از بین ببرند. هر حرکت شما در بازی با یک ریتم موسیقی علمی تخیلی ادغام شده است و از نظر بصری هم Detonation در جایگاه مطلوبی قرار دارد. طراحی‌ پیکسلی مراحل و جهان Detonation یکی از مواردی است که قطعا شما را به این بازی موبایل جذب خواهد کرد. جدا از اینکه می‌توانید مراحل را با آسودگی خاطر تمام کنید، یک بخش لیدربرد هم طراحی شده است. ازاین‌رو بازیکنانی که علاقه‌مند به اسپیدران هستند، می‌توانند نگاه ویژه‌ای به این بخش داشته باشند و رکوردهای خود را ثبت کنند.

دانلود بازی Detonation

The Bonfire: Forsaken Lands

The Bonfire: Forsaken Lands

The Bonfire: Forsaken Lands یک بازی سروایول و بقا است که بازیکن باید تمدن خود را راه‌اندازی کرده و از آن در مقابل هجوم حیوانات و دشمنان محافظت کند. اولین موردی که در این بازی موبایل اهمیت بالایی دارد، جمع‌آوری منابعی مثل چوب است تا بتوانید ساختمان‌ها، حفاظ و موارد مختلفی را برای اقامتگاه خود بسازید. رفته رفته می‌توانید این اقامتگاه را تبدیل به یک مکان مناسب برای زندگی کنید؛ جایی‌که از نظر ایمنی، در سطح بسیار خوبی قرار دارد. تهیه غذا و کار در معدن هم دو ویژگی دیگری هستند که The Bonfire: Forsaken Lands برپایه آن‌ها ساخته شده است. برای تهیه غذا درکنار لوت کردن حیوان‌ها، باید در مزارع هم کار کنید و غذای خود و کارکنان را به‌دست بیاورید. همچنین با کار در معدن می‌توانید سایر منابع مورد نیاز برای ساخت‌وساز را کسب کنید. طراحی کارتونی و جذاب بازی هم یکی دیگر از ویژگی‌های خوب بازی به‌حساب می‌آید. دراین‌میان اشاره کنم که The Bonfire: Forsaken Lands یک بازی کاملا رایگان نیست، بلکه بخشی از مراحل بازی به‌صورت رایگان در دسترس مخاطب قرار داده می‌شود و برای تجربه کامل بازی، باید آن را به‌صورت یک پرداخت درون برنامه‌ای خریداری کنید.

دانلود بازی The Bonfire: Forsaken Lands

Super Mecha Champion

Super Mecha Champion

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های آنلاین رقابتی و همچنین انیمه هستید، بازی موبایل Super Mecha Champion می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما باشد. در جریان این بازی، بازیکنان در جهان Super Mecha Champion قرار می‌گیرند و باید برای کسب افتخار با یکدیگر رقابت کنند. تیم سازنده برای به‌تصویر کشیدن تنوع و مبارزات هیجان انگیز، از شخصیت‌های مختلفی استفاده کرده است. در ابتدا و شروع بازی، شما ازطریق این کاراکترها با یکدیگر رقابت می‌کنید و زمانی که قدرت ربات شما آماده شد، از آن استفاده می‌کنید. به‌عبارتی هر شخصیت می‌تواند ربات خود را صدا بزند. تمامی کاراکترها در حالت عادی سلاح و مهارت‌های منحصربه‌فردی دارند. همچنین زمانی‌که به یک ربات تبدیل می‌شوند، باز هم ویژگی‌های مخصوصی در اختیار شما قرار داده می‌شود. استودیو NetEase Games برای متفاوت جلوه دادن محصول خود، به‌سراغ طراحی‌های مشابه با انیمیشن‌های ژاپنی رفته است. ازطرفی ترکیب این مورد با نبردهای هیجان‌انگیز، موردی است که Super Mecha Champion را به یک بازی موبایل با ارزش تبدیل کرده است. دراین‌میان اشاره کنم که بازی دارای حالت‌های تیمی هم هست که کار تیمی، حرف اول را برای برنده شدن می‌زند.

دانلود بازی Super Mecha Champion

Gigantic X

Gigantic X

سبک اکشن و تیراندازی با دوربین ایزومتریک، یکی دیگر از مواردی است که استودیوهای بازیسازی موبایل همیشه به‌سراغ آن می‌روند. در میان بازی‌های مرداد ماه رایگان اندروید، Gigantic X را می‌توان یک تجربه‌ی متفاوت، هیجان‌انگیز و سرگرم کننده دانست. این بازی موبایل اکشن سریع با المان‌های علمی تخیلی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد که سرشار از هیجان است. داستان بازی روایت‌گر بازه زمانی است که انسان‌ها برای بقای حیات و گسترش نسل خود، به کهکشان‌های مختلف سفر می‌کنند تا شرایط زندگی را فراهم کنند. ازاین‌رو شما در نقش نیروهای ویژه برای ایجاد یک بستر مناسب جهت زندگی کردن، وارد کهکشان‌های متعدد و متنوعی می‌شوید و وظیفه دارید تمامی دشمنان انسان‌ها را از بین ببرید. جدا از حالت‌ تک‌نفره، کاربران Gigantic X را می‌توانند درکنار دوستان خود هم تجربه کنند. قطعا تجربه‌ی بازی در حالت مشارکتی (کوآپ) لذت بالاتر و هیجان‌انگیزتری دارد. یکی از مواردی که در طول تجربه شما اهمیت بالایی دارد، استفاده از سلاح‌های مناسب است. پس از پشت سر گذاشتن مراحل یا کشتن دشمنان، لوت‌های مختلفی را کسب می‌کنید. ازاین‌رو باید همیشه Gearهای جدیدی را استفاده کنید و آن‌ها را ارتقا دهید. کاراکترهای بازی هم هرکدام طراحی و مهارت‌های خاص خود را دارند تا بازیکنان بتوانند بهترین گزینه را انتخاب کنند.

دانلود بازی Gigantic X

Hovercraft Getaway

Hovercraft Getaway

ماشین جنگی یا Vehicular Combat، یکی از سبک‌های قدیمی و تقریبا فراموش شده به‌حساب می‌آید. به‌عنوان‌ آخرین بازی به‌سراغ یک محصول در سبک ماشین جنگی رفته‌ایم. بازی Hovercraft Getaway بازیکن را در نقش یک وسیله نقلیه خلافکار قرار می‌دهد که توسط نیروهای پلیس تحت تعقیب است. وسایل نقلیه بازی هم شامل ماشین‌ها و هواپیماهای جنگی می‌شود. ازاین‌رو در یک محیط آرکید با طراحی‌های منحصربه‌فرد باید سعی کنید از دست نیروهای پلیس فرار کنید و تمامی آن‌ها را از بین ببرید. نیروهای پلیس هم همانند شما دارای اتومبیل، هواپیما و هلیکوپترهای جنگی هستند که بسیار پر تعداد بوده و تا شما را نابود نکنند، دست‌بردار نخواهند بود. همچنین تیم سازنده ویژگی را ارائه کرده است که در جریان آن مخاطب می‌تواند وسیله نقلیه خود را به‌واسطه سلاح‌های مختلف بسازد و به‌صورت کاملا شخصی‌سازی شده در بازی قرار دهد. ازطرفی با کسب Gearهای مختلف، می‌توانید قدرت وسیله نقلیه خود را بالاتر ببرید. دراین‌میان اشاره کنم که بازی موبایل Hovercraft Getaway به‌صورت کامل در دسترس کاربران اندروید قرار نگرفته‌ است و به‌زودی عرضه می‌شود.

دانلود بازی Hovercraft Getaway


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده