نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۶

راهنمای حضور در جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران منتشر شد

به تازگی اطلاعاتی با عنوان «راهنمای جامع شرکت‌کنندگان جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران برای حضور در مسابقات» منتشر شده است.

جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران در شهرستان‌ها مدتی پیش آغاز شده است. دوره بزرگ‌تر جام، یعنی مسابقات تهران نیز از امروز شروع شده است. به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار بازی در ایران, اطلاعاتی با عنوان «راهنمای جامع شرکت‌کنندگان جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران برای حضور در مسابقات» منتشر شده است. این اطلاعات شامل مواردی مانند مکان برگزاری، قوانین و شرایط حضور مسابقات می‌شود. چهارمین دوره جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران، در سالن مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، در بلوار کشاورز، خیابان حجاب برگزار می‌شود. لوکیشن گوگل مپ این مکان از این لینک در دسترس است. شرکت‌کنندگان برای حضور در مسابقات باید کارت ملی و پرینت یا فایل PDF بلیت خود را حتما در دست داشته‌ باشند. افرادی که کارت ملی ندارند، باید کارت شناسایی دیگری مانند شناسنامه به همراه داشته باشند. بدیهی است که در هر مسابقه تنها فردِ شرکت‌کننده قادر به شرکت در مسابقات است و حضور افراد دیگر به جای ایشان خلاف مقررات است. گروه‌بندی، زمان‌بندی و قوانین تمامی رشته‌ها در این لینک قرار گرفته است. مرحله نهایی تهران برای نفرات برتر رشته‌های PES و FIFA در شهرستان‌ها، در روز هفت شهریور برگزار خواهد شد.

جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی

در «راهنمای جامع شرکت‌کنندگان جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران برای حضور در مسابقات» آمده است که تشویق‌های نامتعارف ممنوع هستند. تشویق‌های نامتعارف تنها به موارد کلامی مربوط نمی‌شوند. تشویق با استفاده از وسایلی مانند بوق و شیپور که موجب آلودگی صوتی می‌شود، در دسته‌بندی «تشویق‌های نامتعارف» قرار می‌گیرد. شرکت‌کنندگان با یک مورد تشویق نامتعارف تذکر می‌گیرند و با تکرار آن، از مسابقات حذف خواهند شد. حفظ اخلاق و شئونات اسلامی نیز ضروری است. علاوه‌بر این، هر رشته قوانینی دارد که تحت عنوان «جزییات مسابقات» در بخش قوانین ذکر شده‌اند. تخطی از هردوی این موارد (اخلاق و شئونات اسلامی و قوانین مسابقات) می‌تواند موجب حذف شرکت‌کننده از رقابت‌ها شود. چهارمین دوره جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران دو هشتگ دارد. کاربران می‌توانند مطالب خود درباره این مسابقات را با دو هشتگ #حرفه‌ای_بازی_کنیم و #IGC2019 در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی همچنین در تلگرام، اینستاگرام و توییتر صفحه دارد. حضور تمام افراد برای بازدید از رویداد آزاد است. پوشش روزانه‌ و زنده‌ی رویداد از صفحه بنیاد ملی بازی های رایانه ای در آپارات پخش خواهد شد. علاوه‌بر این پوشش زنده، برخی از رسانه‌های نیز در روزهای ۲، ۴ و ۶ شهریور ماه پوشش زنده‌ای از مسابقات خواهند داشت. زمان پوشش زنده هر رسانه به قرار زیر است:

  • روز شنبه ۲ شهریور از ساعت ۱۹: رسانه پی اس آرنا
  • روز دوشنبه ۴ شهریور از ساعت ۱۱ ظهر: رسانه دنیای بازی
  • روز دوشنبه ۴ شهریور از ساعت ۱۹: رسانه زومجی
  • روز چهارشنبه ۶ شهریور از ساعت ۱۹: رسانه ویجیاتو


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده