نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

فیلم Doctor Sleep با درجه سنی بزرگسال اکران خواهد شد

مایک فلناگان، کارگردان فیلم دکتر اسلیپ (Doctor Sleep) اخیرا در صفحه توییتری خود اعلام کرد که این اثر ترسناک و مورد انتظار، درجه سنی بزرگسال را دریافت کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده و کارگردان هالیوود یعنی مایک فلناگان که خلق سریال The Haunting of Hill House (تسخیر خانه هیل) را در رزومه کاری خود دارد، در صفحه رسمی توییتری خود اعلام کرد که فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) درجه سنی بزرگسال را از طرف انجمن سینمایی آمریکا یا همان MPAA دریافت کرده است. فیلم دکتر اسلیپ دنباله فیلم The Shining (درخشش) است که در سال ۱۹۸۰ اکران شده بود. فیلم درخشش و دنباله آن که سال‌های زیادی طرفداران را منتظر خود گذاشته بود، هر دو براساس رمان‌های محبوب و تحسین‌شده‌ی استفن کینگ ساخته شده‌اند.

براساس گفته‌های کارگردان فیلم دکتر اسلیپ، این اثر به خاطر «محتواهای وحشیانه و آزاردهنده، تصاویر خونی، طرز حرف زدن، مصرف مواد و غیره» این درجه سنی را گرفته است. داستان فیلم دکتر اسلیپ حول محور زندگی دنی تورنس، پسر جک تورنس است. با اینکه دنی نزدیک به ۴۰ سال سن دارد، اما هنوز تحت تاثیر اتفاقات وحشتناکی قرار دارد که در دوران کودکی‌اش در هتل Overlook و فیلم «درخشش» رخ داده است. دنی که هنوز به خاطر آسیب‌ها و اتفاقات دوران کودکی‌اش به‌شدت تحت تاثیر است، می‌تواند قدرت‌های دوران کودکی خود را به دست آورد. او با استفاده از همین قدرت‌ها ارتباطی روحی و روانی با دختری جوان برقرار می‌کند که آن دختر مورد هدف گروهی از اشخاص با توانایی‌های مشابه دنی تورنس، قرار گرفته است.

ایوان مک گرگور در نقش دنی تورنس، ربکا فرگوسن در نقش رز د هت، زان مک‌ کلارنون در نقش کرو ددی، کایلی کوران، کارل لامبلی، الکس اسو، امیلی آلین لیند، شلی دووال، جاسلین داناهیو، جیکوب ترمبلی، کلیف کرتیس و بروس گرینوود، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Sleep حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مایک فلناگان علاوه‌بر کارگردانی، نگارش فیلمنامه این فیلم را هم براساس رمان استیفن کینگ برعهده داشته است.

ترور میسی و جان برگ تهیه و تولید این فیلم را برعهده داشتند. این در حالی است که روی لی، اسکات لامپکین، آکیوا گلدزمن و کوین مک‌کورمیک به‌عنوان تهیه کنندگان اجرایی در این تیم ظاهر شدند. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فیلم دکتر اسلیپ در تاریخ ۸ نوامبر سال جاری میلادی (۱۷ آبان) در آمریکای شمالی به روی پرده سینماها می‌رود. این در حالی است که این اثر در تاریخ ۳۰ اکتبر (۸ آبان) اکران خود را در سرتاسر دنیا آغاز می‌کند. شرکت وارنر براز پیکچرز (Warner Bros. Pictures) وظیفه توزیع بین‌المللی این اثر را برعهده دارد.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده