نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

تاریخ پخش نیمه اول فصل چهارم سریال The Ranch اعلام شد

شبکه نتفلیکس به‌تازگی تاریخ پخش نیمه اول فصل چهارم و نهایی سریال مزرعه (The Ranch) را که بخش هفتم این مجموعه تلویزیونی محسوب می‌شود، به‌طور رسمی اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس به‌تازگی تاریخ پخش نیمه اول فصل چهارم و البته نهایی مجموعه سیتکامی محبوب خود یعنی سریال The Ranch (مزرعه) به‌طور رسمی اعلام کرد. اشتون کوچر از بازیگران اصلی این سریال محبوب به حساب می‌آید. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط خود شبکه نت فلیکس، قسمت‌های مربوط‌به نیمه اول فصل چهارم در تاریخ ۱۳ سپتامبر سال جاری (۲۲ شهریور) در این سرویس استریم پخش می‌شود. فصل چهارم و نهایی این سیتکام محبوب، درست همانند فصل‌های قبل شامل ۲۰ قسمت خواهد بود که ۱۰ قسمت ابتدایی آن در ماه سپتامیر و ۱۰ قسمت پایانی آن در سال ۲۰۲۰ پخش خواهد شد.

اشتون کوچر بازیگر سریال Two and a Half Men (دو مرد و نصفی)، سم الیوت بازیگر فیلم Ghost Rider (گوست رایدر) و الیشا کاتبرت بازیگر سریال Happy Endings (پایان‌های خوش) از جمله بازیگران این فصل هستند که قرار است نقش‌های مخصوص به خودشان را دوباره ایفا کنند. لازم به ذکر است که در فصل چهارم ما شاهد بازگشت دبرا وینگر بازیگر فیلم Rachel Getting Married (ریچل ازدواج می‌کند) و دکس شپارد بازیگر فیلم CHiPS خواهیم بود.

داستان این سریال در برهه زمانی حال قرار دارد و ماجراهای آن در یک مزرعه که در کلرادو است، رخ می‌دهد. این سریال سیتکامی داستان کالت ریگان بنت با بازی اشتون کوچر را روایت می‌کند که پس از شکست در دنبال کردن زندگی خود به‌عنوان یک فوتبالیست نیمه حرفه‌ای، به خانه بازگشته است تا کسب‌و‌کار خانوادگی‌اش را که همان مزرعه‌داری است، ادامه دهد؛ آن هم به همراه پدرش به نام بیو (با بازی سم الیوت) که نزدیک ۱۵ سال او را ندیده است. دراین‌میان وینگر هم نقش مادر کالت و روستر یعنی همان مگی را ایفا می‌کند که اداره یک رستوران محلی را در دست دارد.

در این سریال ما شاهد یکی از بازیگران محبوب سریال That '70s Show (آن برنامه دهه ۷۰) یعنی ویلمر والدراما هم خواهیم بود که نقش اومبرتو را ایفا می‌کند. جیم پترسون و دان رئو که تهیه کنندگان سریال دو مرد و نصفی و سریال Mike & Molly (مایک و مالی) محسوب می‌شدند، وظیفه نگارش فیلمنامه و تهیه کنندگی اجرایی سریال مزرعه را هم برعهده داشتند. لازم به ذکر است که سریال مزرعه از اولین سریال‌های سیتکام شبکه Netflix است.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده