نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

آیا برای تجربه بخش آلتیمیت تیم فیفا 20 نیاز به پرداخت هزینه اضافی است؟

در این قسمت از بخش «از زومجی بپرسید» لودینگ، سراغ سری فیفا رفتیم و به این سوال پاسخ دادیم که آیا برای تجربه بخش آلتیمیت تیم این بازی، نیازی به پرداخت هزینه اضافی خواهیم داشت؟

در بخش از زومجی بپرسید برنامه لودینگ، هر هفته به یک یا دو سوال شما کاربران عزیز پاسخ داده‌ایم و از این به بعد، قصد داریم این بخش را به شکل مجزا نیز منتشر کنیم. در بخش از زومجی بپرسید لودینگ ۶۲، سراغ سری فیفا و به طور دقیق‌تر بخش آلتیمیت تیم آن رفتیم؛ بخشی که مخصوصا در سال‌های اخیر به محبوبیت زیادی رسیده و امکان ساخت یک تیم ضعیف و به مرور بهتر کردن آن را به بازیکنان می‌دهد. آلتیمیت تیم یکی از بخش‌های بازی فیفا است و برای تجربه آن نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست اما به دلیل مسائلی چون پرداخت‌های درون برنامه‌ای، بازیکنان این امکان را دارند تا با استفاده از پول واقعی پک‌های مختلفی در بازی باز کنند و از این طریق شانس خود را برای به‌دست آوردن بازیکنان بهتر بالا ببرند. 

در ادامه می‌توانید ویدیو این قسمت از «از زومجی بپرسید» را تماشا کنید که در آن مفصل‌تر به این سوال و جواب آن پرداخته‌ایم:

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب

در پایان اگر سوالی دارید که می‌خواهید در قسمت‌های بعدی از زومجی بپرسید به آن بپردازیم، در قسمت کامنت‌های همین مطلب آن را مطرح کنید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده