// جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

نسخه‌ی Early Access بازی Hades برای فروشگاه استیم به زودی منتشر خواهد شد

نسخه‌ی Early Access بازی Hades پس از یک سال انحصار در Epic Game Store، برای فروشگاه استیم نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

استودیو Supergiant Games، سازنده‌ی خلاق بازی‌های Bastion ،Transistor و Pyre، در دسامبر سال گذشته نسخه‌ی Early Access جدیدترین بازی خود یعنی Hades را ازطریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس بازیکنان قرار داد. پس از گذشت یک سال توسعه، تیم سازنده‌ی این بازی قصد دارد بازی Hades را به فروشگاه استیم نیز بیاورد. این استودیو در توییتر خود اعلام کرد:

ما واقعا هیجان‌ زده‌ایم که اعلام کنیم نسخه‌ی Early Access بازی Hades در تاریخ ۱۰ دسامبر در فروشگاه استیم در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Hades که جز آثار Roguelike قرار می‌گیرد، کنترل شاهزاده دنیای مردگان یعنی زاگرئوس، از اسطوره‌ها و خدایان یونان، را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما به‌عنوان پسر خدای یونانی Hades، مانند اکثر نوجوانان می‌خواهید از والدین خود دور شوید اما با توجه به اینکه پدر شما خدای مردگان است، همه چیز مقداری پیچیده شده است.

این بازی در سبک اکشن dungeon crawler طراحی شده است و هر بار که به اعماق دنیای مردگان می‌روید، با بسیاری از دشمنان مختلف رو‌به‌رو خواهید شد. با پیش رویی در بازی، با دریافت قدرت‌ از خدایان یونایی که قصد دارند به شما کمک کنند از قلمرو پدرتان فرار کنید، قوی‌تر می‌شوید. همچنین پس از هربار بازی کردن، پیشرفت‌هایی وجود دارد که باعث می‌شود همان حس کلاسیک rogue-like این بازی حفظ شود.

تیم سازنده‌ی بازی Hades تا به حال ۶ آپدیت بزرگ برای این بازی منتشر کرده‌اند که تقریبا محتویات بازی را دو برابر کرده است. این بدین معنا است که زمانی‌که نسحه‌ی Early Access این بازی برای استیم منتشر شود، از همان ابتدا محتویات متنوعی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. همچنین به نظر می‌رسد آپدیت‌های بیشتری نیز تا آن زمان برای این بازی منتشر شود.

بازی Hades در تاریخ ۱۹ آذر برای استیم عرضه خواهد شد و حداقل به مدت ۶ ماه در Early Access باقی خواهد ماند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده