// جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۷

یوبیسافت: بهترین زمان برای ساخت IP‌های جدید فرا رسیده است

الین کور، مدیر اجرایی یوبیسافت در اروپا، خاورمیانه و آفریقا، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که بهترین زمان برای ساخت آی‌پی‌های جدید فرا رسیده است.

شرکت یوبیسافت (Ubisoft) در سال جاری و اوایل ۲۰۲۰ بازی‌های متعددی از جمله Ghost Recon: Breakpoint، Watch Dogs: Legion، Rainbow Six Quarantine را عرضه می‌کند. همچنین دو بازی کاملا جدید به‌نام‌های Gods and Monsters و Roller Champions هم عرضه می‌شوند. این در حالی است که یوبی سافت قصد دارد فعلا پشتیبانی از For Honor و Rainbow Six Siege را ادامه دهد و تا چند سال آینده شاهد پشتیبانی‌ از این دو بازی خواهیم بود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت یوبیسافت تصمیم دارد بازی‌های جدیدی را بسازد، زیرا معتقد است که به‌واسطه تکنولوژی‌های جدید، بهترین زمان برای انجام این کار فرار رسیده است. الین کور، مدیر اجرایی یوبیسافت در اروپا، خاورمیانه و آفریقا در مصاحبه اخیر خود با MCV در مورد ساخت بازی‌های جدید و گسترش تیم بازیسازی خود صحبت کرده است. وی دراین‌باره می‌گوید:

این یک چالش است، زیرا افراد ماهر بسیاری نیاز داریم؛ ازاین‌رو به استخدام کارمندهای با استعداد خواهیم پرداخت که یک برنامه پنج ساله است. کاربرانی که همچنان مجموعه‌های ما مثل Ghost Recon یا Assassin's Creed را دنبال می‌کنند، برای ما عزیز هستند. بااین‌حال زمان ساخت و سرمایه‌گذاری روی بازی‌های جدید فرا رسیده است.

الین کور بر این باور است که وجود تکنولوژی‌های جدید در بازار به آن‌ها اجازه می‌دهد تا سرمایه‌گذاری‌های جدیدی را انجام دهند و اگر به‌سراغ مجموعه‌هایی بروند که در طولانی مدت پشتیبانی شوند، می‌توانند سودآور باشند. کور دراین‌باره افزود:

تکنولوژی‌های جدیدی در بازار وجود دارند. پی سی‌ها به‌سرعت در حال پیشرفت هستند، سال آینده کنسول‌های جدید وارد بازار می‌شوند، سرویس‌های استریم کار خود را آغاز می‌کنند و کراس‌پلی، کاربران را هیجان‌زده کرده است. ازاین‌رو معتقد هستیم که بهترین زمان برای ساخت و سرمایه‌گذاری روی ژانرها و آی‌پی‌های جدید فرا رسیده است. همچنین اگر مورد استقبال قرار بگیرند، تا طولانی مدت پشتیبانی می‌شوند.

نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های مدیر اجرایی یوبی سافت چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده