// جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

احتمال عرضه بازی های مایکروسافت روی فروشگاه اپیک گیمز

آرون گرینبرگ در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که احتمال دارد بازی‌های مایکروسافت به صورت غیر انحصاری برای فروشگاه اپیک گیمز هم عرضه شوند.

از زمان راه‌اندازی فروشگاه اپیک گیمز تا به امروز، شاهد حاشیه‌های بسیاری در صنعت بازی‌های ویدیویی هستیم. اپیک گیمز (Epic Games) برای رقابت و مقابله با استیم، بازی‌های متعددی را به‌صورت انحصاری در فروشگاه خود قرار داده است. به‌عبارتی با بستن قرارداد میان سازنده‌های مختلف، بازی‌های آن‌ها را به‌صورت انحصاری در فروشگاه خود قرار می‌دهد. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد مایکروسافت جزو آن شرکت‌هایی نیست که وارد قرار داد انحصاری شود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی مایکروسافت در مصاحبه‌ی اخیر خود در مورد عرضه بازی‌های خود روی کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز صحبت کرده است. وی در صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که جدا از اینکه ایده عرضه بازی‌های خود روی اپیک گیمز را دارند، می‌خواهند جامعه کاربری آن‌ها روی پی سی بزرگ‌تر شود و به‌جای تمرکز روی مسائل تجاری، روی تعداد بازیکنان و کامیونیتی خود تمرکز کنند.

در یک سال اخیر شاهد عرضه بازی‌های مختلف مایکروسافت روی استیم بوده‌ایم. همچنین Gears 5 هم همزمان با فروشگاه ویندوز ۱۰ و ایکس باکس وان، در دسترس کاربران استیم قرار می‌گیرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده