// جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۹

مایکروسافت خواهان اضافه کردن Xbox Game Pass به تمامی پلتفرم ها است

بن دکر و مت پرسی در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده‌اند که مایکروسافت علاقه‌مند است تا Xbox Game Pass روی تمامی پلتفرم‌ها منتشر شود.

مایکروسافت با راه‌اندازی سرویس Xbox Game Pass، به کاربران ایکس‌باکس وان اجازه داد با خرید اشتراک ماهیانه این سرویس، به یک فهرست متعدد از بازی‌های مختلف دسترسی داشته باشد. همچنین در ادامه این سرویس را گسترش داد و هم‌اکنون در دسترس کاربران کامپیوتر هم قرار گرفته است. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس را در دسترس سایر پلتفرم‌ها هم قرار دهد تا کاربران بیشتری بتوانند از خدماتی که ارائه می‌شود، استفاده کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، بن دکر و مت پرسی، از اعضای تیم ایکس‌باکس، در مصاحبه‌ی اخیر خود در مورد سرمایه‌گذاری‌های آینده ایکس‌باکس گیم‌پس صحبت کرده‌اند. در بخشی از این مصاحبه آن‌ها اعلام کرده‌اند که مایکروسافت خواهان این است تا گیم‌پس روی تمامی پلتفرم‌ها عرضه شود. آن‌ها دراین‌باره می‌گویند:

می‌دانی، همه ما می‌خواهیم که ایکس‌باکس گیم‌پس را روی تمامی پلتفرم‌ها مشاهده کنیم و این یک هدف بلند مدت به‌حساب می‌آید. در حال حاضر برنامه‌ای وجود ندارد، اما می‌خواهیم آن را روی تمامی پلتفرم‌ها مشاهده کنیم.

باتوجه‌به نزدیک به نسل بعدی، مایکروسافت فعلا تمرکز خود را روی سخت‌افزار جدید گذاشته است، اما انتظار می‌رود در سال‌های آینده شاهد اعلام برنامه‌های مایکروسافت برای آینده Xbox Game Pass باشیم.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده