نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۹

فیلمبرداری فیلم Black Panther 2 احتمالا از سال 2021 آغاز می‌شود

مارتین فریمن، بازیگر نقش اورت راس در مصاحبه جدید خود از زمان احتمالی شروع فیلم‌برداری فیلم Black Panther 2 خبر داد.

در طول پنل مارول استودیو که در اواخر ماه تیر در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 برگزار شد، از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول رسما رونمایی شد که کمی متفاوت‌تر از انتظارات بود. در هر حال، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در دست ساخت بودن دنباله فیلم Black Panther (بلک پنتر) و چند فیلم دیگر را رسما تایید کرد که احتمالا این فیلم بخشی از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول است. مارول پیش از این ساخت دنباله این فیلم را تایید و اعلام کرده بود و ماه مهر سال گذشته نیز اعلام شد که رایان کوگلر برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther 2 (بلک پنتر ۲) باز خواهد گشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از زمان احتمالی شروع فیلم‌برداری این فیلم منتشر شده است. در مصاحبه با Uproxx، مارتین فریمن، بازیگر برنده جایزه امی که پیش از این نقش اورت راس را در فیلم Black Panther بازی کرده بود و ظاهرا قرار است شاهد بازگشت او در دنباله این فیلم نیز باشیم، فاش کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Panther 2 احتمالا از سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد. فریمن گفت:

من آخرین چیزی که شنیدم سال بعد قرار نیست روی فیلم کار کنیم. بنابراین ممکن است سال ۲۰۲۱ زمانی باشد که ما ساخت قسمت فیلم Black Panther را آغاز می‌کنیم و این تمام چیزی است که اکنون می‌دانم.

Martin Freeman in Black Panther

در صورتی که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Panther 2 از سال ۲۰۲۱ آغاز شود، قابل انتظار است که در سال ۲۰۲۲ شاهد اکران این فیلم باشیم که در حال حاضر مارول استودیو دارای سه فیلم بدون عنوان در سال ۲۰۲۲ که شامل سه تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ (۲۹ بهمن ۱۴۰۰)، ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) و ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) می‌شود، است. اگرچه هنوز مشخص نیست در این تاریخ‌ها چه فیلم‌هایی قرار است اکران شوند، اما باتوجه‌به اکران فیلم Black Panther در ماه فوریه ۲۰۱۸، ممکن است برای دنباله آن نیز اتفاق مشابه‌ی رخ دهد و این فیلم در ماه فوریه ۲۰۲۲ به‌روی پرده‌های سینما برود. فیلم Black Panther که در سال ۲۰۱۸ اکران و موفق شد بیش از ۱.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده