// جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Gears POP!؛ فانکو پاپ های مبارز

!!Gears POP یک بازی دفاع از قلعه برای اندروید و آیفون است که در جریان آن بازیکنان به‌صورت یک‌به‌یک با یکدیگر به‌رقابت می‌پردازند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

بازی !!Gears POP در نمایشگاه E3 2018 معرفی شد. در این بازی بازیکنان در قالب کاراکترهای مثبت و منفی سری Gears of War قرار می‌گیرند تا یکدیگر را از بین ببرند. به‌عبارتی بازی اندروید و آیفون !Gears POP یک بازی آنلاین و رقابتی است که بخش داستانی خاصی ندارد. در این قسمت از معرفی بازی موبایل، به‌سراغ بازی آیفون و اندروید !Gears POP رفته‌ایم که در تاریخ ۳۱ مرداد ماه عرضه شد و کاربران هم‌اکنون به‌صورت کاملا آنلاین می‌توانند این بازی را تجربه کنند.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters
پرداخت‌های درون برنامه‌ای روی گیم‌پلی تاحدی تاثیر گذار است، اما سیستم Matchmaking و ساختار بازی به‌گونه‌ای است که مهارت هر بازیکن، نقش مهم‌تری دارد

با شروع بازی موبایل !Gears POP وارد بخش آموزشی می‌شوید؛ جایی‌که نحوه‌ی بازی کردن و ساختار بازی به‌شما آموزش داده می‌شود. همانطور که ابتدای متن گفته شد، !Gears POP یک بازی دفاع از قلعه است. ازاین‌رو هر بازیکن که بتواند زودتر از حریف پایگاه اصلی را خراب کند، برنده بازی است. در ابتدای بازی باید یک آواتار برای خود بسازید. در بخش ساخت آواتار، بازیکنان می‌توانند شخصیت خود را شخصی‌سازی کنند. این شخصیت درواقع همان فرمانده اصلی است که باید مانع از کشته شدن او شوید. همچنین دو Turret هم در سمت راست و چپ کاراکتر شما قرار دارد تا دشمنان را از بین ببرند. سوال اصلی این است که استودیو The Coalition، سازنده !Gears POP از چه مکانیزمی برای سرگرم کردن بازی و متفاوت نشان دادن محصول خود استفاده کرده است؟ در محیط بازی یک سری سنگر جهت پناه‌گرفتن بعضی از کاراکترهای سری Gears of War تعبیه شده است. حال این کاورها در نقش محدوده مجاز برای احضار سایر کارت‌ها هم عمل می‌کنند. بدین صورت که در ابتدای بازی، هر دو تیم محدوده مشخصی دارند، اما با گرفتن سایر سنگرها، می توانید محدوده خود را گسترش دهید؛ ازاین‌رو به‌جای احضار کارت‌ها در ابتدای محیط، می‌توانید آن‌ها را جلوتر احضار کنید تا سریع‌تر به پایگاه حریف رسیده و آسیب بیشتری وارد کنند.

درقبال تلاش برای گرفتن سنگرهای بیشتر، باید مانع از این کار توسط تیم حریف شوید

یادتان باشد که این موارد برای شما هم صدق می‌کند. به‌عبارتی درقبال تلاش برای گرفتن سنگرهای بیشتر، باید مانع از این کار توسط تیم حریف شوید. !Gears POP یک بازی کاملا رقابتی است، ازاین‌رو چیدن استراتژی نبرد و استفاده درست از کارت‌ها، مهم‌ترین موردی است که باید به آن توجه داشته باشید، زیرا هر کارت شما میزان انرژی مشخصی را مصرف می‌کند و اگر استفاده درستی نداشته باشید، قطعا حریف نسبت‌به شما برتری پیدا می‌کند. همچنین با کشتن سربازهای حریف و کسب سکه‌های مختلف در بازی، نوار مهارت ویژه شما در سمت چپ صفحه نمایش پر می‌شود. این مهارت همان گودال‌های معروف Gears of War هستند که از داخل آن‌ها دشمنان به‌سمت شما حمله می‌کردند. با انجام بازی‌های بیشتر و کسب صندوق‌های لوت، می‌توانید کارت‌های متفاوتی را کسب کنید. اگر کارت‌ها، باعث آزاد شدن یک سرباز یا وسیله جنگی جدیدتر شوند، باید آن را در تیم خود قرار دهید، زیرا کارت‌ها ارزش‌های مختلفی دارند. برای مثال مارکوس فینیکس کاراکتری است که محدوده شلیک او زیاد است و می‌تواند به‌راحتی به Turretها آسیب برساند، اما میزان آسیب‌رسانی کلی او کم است. این در حالی است که شخصیت کول، به‌واسطه یک شاتگان قدرتمند به‌دل دشمن می‌زند و آسیب بیشتری را وارد می‌کند، اما محدوده شلیک او کمتر است.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

دراین‌میان اگر کارت‌های تکراری لیست کارت‌های خود را دریافت کردید، می‌توانید از آن‌ها جهت ارتقا و بالابردن قدرت آن‌‌ها استفاده کنید. جدا از بخش رقابت بازی اندروید و آیفون !Gears POP که به‌صورت یک‌به‌یک است، تیم سازنده از حالت‌های مختلف دیگری هم استفاده کرده است تا مطمئن شود محتوای خوبی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. شما با ورود به بخش تمرینی می‌توانید استراتژی‌های متفاوتی را پیاده‌سازی کنید و عملکرد هر کارت خود را بسنجید. این در حالی است که در حالت Horde، می‌توانید با موج‌های متعددی از دشمنان رقابت کنید و جوایز ارزشمندی را کسب کنید. دراین‌میان اشاره کنم که بازی آیفون و اندروید !Gears POP یک بازی رایگان است، ازاین‌رو پرداخت‌های درون برنامه‌ای هم برای بازی تعبیه شده است. با اینکه پرداخت‌های درون برنامه‌ای روی عملکرد گیم‌پلی تاحدی تاثیر گذار است، اما سیستم Matchmaking و ساختار بازی به‌گونه‌ای است که مهارت هر بازیکن، نقش مهم‌تری دارد. از نظر طراحی هم استودیو The Coalition تمامی کاراکترها را در قالب فانکو پاپ‌های بامزه طراحی کرده است. اگر علاقه‌مند به بازی‌های آنلاین و رقابتی در سبک دفاع از قلعه هستید، !Gears POP می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما باشد. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند. همچنین می‌توانید تریلر بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی !!Gears POP


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده