// جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته اول شهریور 1398 برای اندروید

با آغاز اولین هفته از شهریورماه ۹۸، بازی سبک اتاق فرار Doors and Rooms را درکنار چند بازی کارتی و آرکید دیگر معرفی کردیم. با زومجی همراه باشید.

با آغاز اولین هفته از شهریور ماه ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته بازی اندروید و آیفون Doors and Rooms را معرفی کردیم که یکی از جدیدترین آثار سبک فرار از اتاق به‌شمار می‌رود. همچنین بازی آرکید Yokai Dungeon را داشتیم که آن را به‌ علاقه‌مندان فرهنگ ژاپنی حتما توصیه می‌کنیم. درانتها هم بازی کارتی Traitors Empire Card RPG را معرفی کردیم که در آن بازیکنان باید با چیدن بهترین میز کارت، به حریفان خود غلبه کنند.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

Doors and Rooms: Escape games

Doors and Rooms: Escape games

اولین بازی هفته را به یکی از آثار موفق سبک فرار از اتاق اختصاص داده‌ایم. بازی Doors and Rooms را علاقه‌مندان سبک بازی‌های معمایی می‌توانند تجربه کنند. این بازی را استودیو Gameday توسعه داده و در آن هدف بازیکنان یافتن دری است که منجر به خروج آن‌ها از اتاق می‌شود. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که شما درهای مختلف برای خروج پیش روی خود دارید و باید با حل معماهای مختلف راه درست را پیدا کنید و اشتباه در انتخاب منجر به مرگ شما می‌شود. در این بین باید با پیدا کردن اشیا مختلف از روی زمین و ترکیب آن‌ها راه‌حل خروج را پیدا کنید. محیط‌های اسرارآمیز بازی گویا نحوه حل همه چیز را به‌شما می‌گویند و سعی کنید ارتباط مناسبی با عناصر هر اتاق برقرار کنید. این ارتباط می‌تواند به برداشتن اشیا و پیداکردن سرنخ‌هایی مربوط شود که ارتباط مستقیمی با کلید دری داشته باشد که شما باید از آن خارج شوید. همچنین برخی دیگر از پازل‌های بازی از مکانیسم‌های مکانیکی استفاده می‌کنند که برای حل کردن آن‌ها باید اهرم‌ها و اشیا را جابه‌جا کنید. طراحی گرافیکی بازی به‌خوبی انجام شده است و روند حل پازل‌ها هم سرگرم‌کننده هستند. این بازی را هم‌اکنون می‌توانید از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Doors and Rooms: Escape games

Yokai Dungeon

Yokai Dungeon

بازی Yokai Dungeon در سبک آرکید علاقه‌مندان به فرهنگ ژاپنی را وارد ماجراجویی لذت‌بخشی می‌کند که در آن بازیکنان در نقش توکای و دوستانش قرار می‌گیرند و وظیفه دارند تا به‌نبرد شخصی به‌نام یوکای بروند که جشنواره را به‌هم زده است. این بازی توسط استودیو NEUTRONIZED توسعه داده شده است و گیم‌پلی جذاب را دراختیار بازیکنان قرار می‌دهد. داستان این بازی در دنیای ساده به‌نام فولکور جریان دارد. پس از آن‌که یوکای شخصیت شرور داستان، جشن را به‌هم می‌ریزد، این وظیفه شما است که وارد سیاه‌چال‌های او شوید و سعی کنید جشنواره را نجات دهید. تولید سیاه‌چال‌ها به‌صورت تصادفی است و باعث می‌شود تجربه Yokai Dungeon هیچوقت تکراری نشود. سازندگان در بازی ۲۰ قهرمان منحصربه‌فرد قرار داده‌اند که در طول بازی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند. هرکدام از این قهرمان‌ها ویژگی و قابلیت مخصوص به‌خود را دارند و سازندگان علاوه‌براین موارد، برای هرکدام طراحی بصری ویژه‌ای درنظر گرفته‌اند. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که شما باید المان‌های محیط را حرکت داده و با گیرانداختن دشمنان، آن‌ها را نابود کنید. از بین بردن تمامی دشمنان محیط باعث باز شدن درها می‌شود. طراحی گرافیکی این بازی‌ به‌صورت پیکسلی است و حس نوستالژیکی را به‌بازیکنان منتقل می‌کند. بازیکنان برای پشت سرگذاشتن مراحل باید سرعت‌عمل بالایی داشته باشند و بتوانند در لحظه تصمیم بگیرند. بازی Yokai Dungeon با طراحی پیکسلی و ساده خود، گیم‌پلی‌ای لذت‌بخش را دراختیار بازیکنان قرار می‌دهد که تجربه آن برای هر بازیکن علاقه‌مند به این سبک می‌تواند ارزشمند باشد.

دانلود بازی Yokai Dungeon

Heroic - Magic Duel

Heroic - Magic Duel

بازی موبایل Heroic - Magic Duel یک اثر مبارزه‌ای با المان‌های استراتژیک است که استودیو Nordeus وظیفه توسعه آن را‌ به‌عهده داشته است. در این بازی شما باید در زمینه استفاده از قهرمانان مختلف استاد شوید. به‌نحوی‌که توانایی و ویژگی‌های منحصربه‌فرد هریک از آن‌ها را یاد بگیرید و با جمع‌آوری و ارتقای قوی‌ترین سربازها، دک مخصوص خود را بسازید و در رتبه‌بندی جهانی بهترین رتبه را به‌دست آورید. بازیکنان باید در Heroic - Magic Duel در هر مرحله، پورتال مخصوص به‌دشمن را نابود کرده تا بتوانند امتیاز آن مرحله را به‌دست آورند. تا حد امکان سعی کنید کارت‌های خود را عاقلانه انتخاب کرده و سربازان معمولی را با قهرمانان قدرتمند ترکیب کنید. همچنین قدرت سربازان خود را با استفاده از طلسم Fury یا حتی یک استراتژی منحصربه‌فرد و فوق‌العاده افزایش دهید. لازم به‌ذکر است که مدت زمان مراحل نسبتا کوتاه است و بازیکنان باید حریف خود را در یک بازی سه دقیقه‌ای شکست دهند. بازی برای تجربه به اتصال دائم به اینترنت نیاز دارد و شما می‌توانید هم‌اکنون آن را به‌صورت رایگان از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Heroic - Magic Duel

Fire Up 3D

Fire Up 3D

بازی Fire Up 3D یک اثر ساده و رایگان از استودیو Delidron Games است که می‌تواند با چند المان ساده اوقات فراغت شما را پر کند. در گیم‌پلی بازی شما وظیفه دارید تا روی فلش‌های مشخص شده ضربه بزنید و توپ خود را به‌حرکت دربیاورید. در مواقع بحرانی و سرعتی هم می‌توانید روی صفحه بکشید و با یک حرکت آکروباتیک این توپ را حرکت دهید. این توپ شما حالت آتشین دارد و باید بلوک‌هایی را که روبروی‌تان می‌بینید، نابود کنید. سیستم کلی بازی براساس رکوردزنی پایه‌گذاری شده است و شما باید با تمرکز و تسلط روی گیم‌پلی بازی به رتبه بالا در لیدربرد جهانی برسید. سازندگان موارد مختلف و جذابی را در گیم‌پلی این بازی قرار داده‌اند. به‌عنوان مثال اگر بتوانید چند بلوک پشت سرهم را نابود کنید، امتیازها به‌شکل چندبرابری برای‌تان منظور می‌شوند. توانایی توپ‌ شما به‌صورت Power در بالای صفحه مشخص است و می‌توانید ضریبی از آن‌ را مشاهده کنید. این ضریب به‌شما می‌گوید که قدرت توپ‌ شما چقدر است و تا چه اندازه می‌تواند بلوک‌های همزمان را نابود کند. در بازی چند نوار قرار داده شده است که هرکدام اطلاعات خاصی را در خود جای داده‌اند. نوار کنار توپ، نشان‌دهنده میزان قدرت آن، نوار کنار صفحه، نشان‌دهنده مدت زمان باقی‌مانده تا اتمام مرحله و نوار پایین صفحه هم نشان‌دهنده لول شما است. این بازی با گرافیک بصری و ساختار رکوردمحور خود می‌تواند ساعت‌ها شما را مشغول خود کند.

دانلود بازی Fire Up 3D

Traitors Empire Card RPG

Traitors Empire Card RPG

آخرین بازی هفته را به یک بازی کارتی با سبک ماجراجویی اختصاص داده‌ایم. در این بازی شما باید با گروهی از قهرمانان توطئه‌ای را کشف کنید و انتقام وارث امپراطور را بگیرید. بازی Traitors Empire Card RPG توسط بازی‌ساز مستقل به‌نام دیوید کودال ساخته شده است که بازی Rocket Crisis: Missile Defense را در کارنامه خود دارد. برای پیروزی در رقابت‌های این بازی برنامه‌ریزی و استراتژی حرف اول را می‌زند. شما باید با استفاده از تاکتیک‌های مختلف نیروهای خود را بچینید و با غلبه بر حریفان و به‌دست آوردن گنج‌های افسانه‌ای، امتیاز خود را در جدول رده‌بندی بالا ببرید. مبارزات بازی از نوع نوبتی است و شما بایستی زمانی که نوبت‌تان می‌رسد از بهترین کارت‌های خود استفاده کنید. سازندگان در این بازی این امکان را به بازیکنان داده‌اند تا بتوانند به یک کلن بپیوندند و با اتحاد با یکدیگر، دشمنان خود را نابود کنند. لازم به‌ذکر است که این بازی به‌صورت افقی در موبایل شما اجرا می‌شود و برای استفاده از آن به اینترنت نیاز دارید. این بازی را می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Traitors Empire Card RPG

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده