// پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۱

تاریخ استریم Cyberpunk 2077 مشخص شد [گیمزکام 2019]

استودیو سی دی پراجکت رد در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ اعلام کرده است که به‌زودی یک استریم ۱۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی Cyberpunk 2077 پخش می‌شود.

در نمایشگاه گیمزکام 2019، افراد زیادی از غرفه Cyberpunk 2077 دیدن کرده‌اند و استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر سایبرپانک 2077، در وبسایت رسمی بازی از جامعه کاربری خود تشکر کرده‌ است. همچنین در ادامه اطلاعاتی از نمایش بعدی بازی منتشر شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت لهستانی سی‌دی پراجکت رد اعلام کرده است که در تاریخ هشت شهریور ماه (۳۰ آگوست) استریم گیم‌پلی Cyberpunk 2077 پخش می‌شود. همچنین این استریم ۱۵ دقیقه زمان دارد و شاهد انجام مراحل و مأموریت‌هایی در منطقه Pacifica از شهر نایت سیتی هستیم. درواقع این تریلر گیم‌پلی، در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ تنها به اصحاب رسانه نمایش داده شده است و در تاریخ ذکر شده، در دسترس کاربران هم قرار می‌گیرد.

در انتها مشخص شده است که سی دی پراجکت رد در PAX West حضور نخواهد داشت و به‌جای آن از وَرشو (پایتخت لهستان) گیم‌پلی بازی سایبرپانک 2077 به‌صورت استریم پخش می‌شود. این در حالی است که اعلام شده بود آن‌ها در نمایشگاه حضور دارند و گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهند. بااین‌حال رویداد مربوط به کاسپلی‌های بازی تغییر نخواهد کرد. کاربران در تاریخ ذکر شده می‌توانند استریم گیم‌پلی ۱۵ دقیقه‌ای بازی را ازطریق توییچ و میکسر تماشا کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده