نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۵

جدیدترین تریلر فیفا 20 طراحی دقیق و کامل بوندسلیگا را نمایش می‌دهد

جدیدترین تریلر بازی FIFA 20 از لایسنس کامل و تمام‌عیار لیگ فوتبال آلمان، بوندسلیگا، خبر می‌دهد.

کمتر از ۴۰ روز دیگر جدیدترین نسخه از سری بازی‌های به‌شدت محبوب فیفا منتشر می‌شود و این روزها در کنار انتشار جدیدترین اخبار این بازی، فضای اینترنت با نمایش‌های متنوع و پرتعداد گیم‌پلی بازی نام‌برده پر شده است. حالا که مدتی است که از آن ماجراهای از دست رفتن لایسنس‌های مختلف فیفا و به‌دست آوردن لایسنس تیم‌های جدید و مطرح توسط PES می‌گذرد، شعبه‌ی ساخت آثار ورزشی الکترونیک آرتز (EA Sports) در جریان آخرین اخبار بازی، یک تریلر جدید از FIFA 20 را منتشر کرده و در آن، لایسنس کامل بوندسلیگای آلمان را به‌تصویر کشیده است.

فیفا 20 / fifa 20

با توجه به‌اعلامیه‌ی رسمی الکترونیک آرتز، ۳۶ تیم از سطح اول و سطح دوم بوندسلیگا (Bundesliga 2)، سیزده استادیوم مختلف و جدید، ۱۸۰ اسکن چهره‌ی جدید از بازیکنان مطرح این لیگ مثل مارکو رویس و یوناس هکتور که در این تریلر هم آن‌ها را می‌بینیم،‌ تم نمایش تصاویر تلویزیونی فوتبال آلمان و صداهای گزارش‌گرهای بومی آلمانیِ این لیگ به‌شکلی تمام‌وکمال در فیفا 20 طراحی شده‌ و یک تجربه‌ی عالی را برای علاقه‌مندان بوندسلیگای آلمان رقم خواهند زد. البته در قسمت‌های قبلی فیفا هم لایسنس لیگ فوتبال آلمان را شاهد بودیم و این‌بار هم لیگ کشور آلمان با رنگ‌وبویی جدید و خواستنی طراحی شده است.

بازی FIFA 20 در تاریخ ۲٧ سپتامبر (۵ مهر) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ خواهد شد. در ادامه شما را به‌تماشای این تریلر جدید و جذاب دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده