نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

گیم پلی بازی Age of Empires 4 در رویداد X019 رونمایی می‌شود

آرون گرینبرگ در طول نمایشگاه گیمزکام زمان دقیق رونمایی از گیم پلی بازی Age of Empires 4، ساخته استودیو رلیک اینترتینمنت، را اعلام کرد.

زمانی‌که مایکروسافت به تبلیغ از برنامه‌ی Inside Xbox نمایشگاه گیمزکام پرداخت، قول انتشار اخبار هیجان‌انگیزی حول مجموعه بازی‌های Age of Empires را به طرفداران داد. طبیعتا بسیاری از ما فرض را بر این گذاشتیم که نهایتا از بازی Age of Empires 4 استودیو رلیک اینترتینمنت (Relic Entertainment) که در سال ۲۰۱۷ معرفی شد، رونمایی به می‌شود. بااین‌حال این اتفاق هرگز محقق نشد، اما حال در تازه‌ترین اخبار بازی، ناشر بازی Age of Empires 4 تاریخ دقیق رونمایی از گیم‌پلی این اثر را اعلام کرده است.

آرون گرینبرگ، رئیس بازاریابی ایکس‌باکس در جریان نمایشگاه گیمزکام در گفت‌وگو با وب‌سایت گیمزاستار گفت که از بازی Age of Empires 4 در تاریخ ۲۳ آبان (۱۴ نوامبر) رونمایی می‌شود که این زمان مصادف با تاریخ برگزاری رویداد X019 است. اینکه دقیقاً چه چیزی به نمایش در می‌آید، هنوز مشخص نیست، اما به هر حال اخبار خوبی به گوش‌مان خواهد رسید.

این تاریخ همچنین متقارن با روزی است که بازی Age of Empires 2: Definitive Edition عرضه می‌شود. این نسخه ریمستر شامل بازی پایه و تمام بسته‌های گسترش‌دهنده این اثر است که روی استیم، فروشگاه ویندوز و سرویس ایکس‌باکس گیم پَس برای کابران کامپیوتر  منتشر خواهد شد. تا آن زمان شما می‌توانید بازی Age of Empires: Definitive Edition را ازطریق استیم و سرویس Xbox Game Pass تجربه کنید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده