نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

پوستر جدید فیلم Joker روی جلد مجله Total Film رفت

پوستر جدیدی از فیلم مورد انتظار Joker (جوکر) روی جلد مجله معتبر Total Film رفته و تصاویری جدید نیز از این فیلم منتشر شده است.

چندی پیش پرتره‌ٔ بی‌روح آرتور فلک، روی جلد مجلهٔ Il Venerdi قرار گرفت و حال نوبت به مجلهٔ معتبر Total Film رسیده است که جلد خود را مزین به شخصیت این مرتبه خندان و خوشحال آرتور فلک کند. همان‌طور که مطلع هستید، اولین نمایش رسمی فیلم مورد انتظار Joker (جوکر)، در هفتادوششمین دوره از جشنواره‌ٔ سینمایی معتبر ونیز خواهد بود؛ این جشنواره ۲۹ آگوست (پنجشنبه، ۷ شهریور ماه سال ۱۳۹۸) آغاز می‌شود و ۷ سپتامبر (شنبه، ۱۶ شهریور ماه سال ۱۳۹۸) به پایان می‌رسد.

پوستر منتشرشده از فیلم مورد انتظار Joker را که طرفداران سینمای حسابی ویژه‌ای روی آن باز کرده‌اند در پایین مشاهده می‌کنید:

Joker

طبق اطلاعاتی که از فیلم جوکر در جشنواره فیلم تورنتو ثبت شده، مدت زمان فیلم Joker قرار است ۱۲۲ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۲ دقیقه باشد. همچنین این فیلم با درجهٔ سنی R روی پرده خواهد رفت. انتظار می‌رود باتوجه‌به‌گفته‌های کارگردان و البته بازیگر اصلی فیلم جوکر، یعنی واکین فینیکس، فیلمی باکیفیت و متفاوت را شاهد باشیم. صحبت‌های کامل این دو نفر و بردلی کوپر، یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید. تاد فیلیپس در صحبت‌های خود بدین موضوع اشاره داشته است که در این فیلم با جوکری آشنا خواهیم شد که اصلاً در کامیک‌ها بوک‌ها چنین به تصویر کشیده نشده است و همین موضوع بحث‌های اینترنتی داغی میان طرفداران این شخصیت به وجود آورده است. بااین‌حال همگی امید داریم فیلمی باکیفیت را نظاره‌گر باشیم و حضور واکین فینیکس گزیده‌کار و شاید برترین بازیگر این نسل سینمای هالیوود که دیگر اسطوره‌هایی چون دنیل دی لوئیس در آن حضور ندارند که با شک این سخن را بگوییم، قوت قلبی برای همه است.

تصاویری جدید نیز از فیلم Joker منتشر شده است که این تصاویر را در پایین مشاهده می‌کنید:

Joker

Joker

چندی پیش پرتره‌ٔ بی‌روح آرتور فلک، روی جلد مجلهٔ Il Venerdi قرار گرفت و حال نوبت به مجلهٔ معتبر Total Film رسیده است که جلد خود را مزین به شخصیت این مرتبه خندان و خوشحال آرتور فلک کند

فیلم Joker برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. واکین فینیکس در نقش آرتور فلک ملقب به جوکر، رابرت دنیرو در یک نقش مهم، برت کالن در نقش توماس وین، زازی بیتز در نقش سوفی دوموند، فرانسیس کانروی در نقش پنی (مادر جوکر)، مارک مارون، گلن فلشلر، داگلاس هاج در نقش آلفرد پنی‌ورث، دانته پریرا اولسون در نقش بروس وین، شیا ویگهام و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده