نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵

مذاکره بتی گیلپین، جی کی سیمونز و سم ریچاردسون برای حضور در فیلم Ghost Draft

بتی گیلپین، جی کی سیمونز و سم ریچاردسون در حال مذاکره با پارامونت برای حضور در فیلم Ghost Draft با بازی کریس پرت هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سه بازیگر دیگر احتمالا به جمع بازیگران فیلم Ghost Draft (گوست درفت) اضافه خواهند شد. در ابتدا ورایتی گزارش داد که کمپانی پارامونت پیکچرز و اسکای دنس مدیا در حال مذاکره با بتی گیلپین، بازیگر سریال Glow که برای بازی در آن ۲ نامزد دریافت جایزه امی نیز شده، هستند. گیلپین برای بازی در سریال Nurse Jackie نیز شناخته می‌شود و در امسال او در فیلم‌هایی چون فیلم Isn't It Romantic (آیا این عاشقانه نیست)، فیلم Stuber (استوبر) و فیلم A Dog's Journey (سفر یک سگ) به ایفای نقش پرداخته است. علاوه بر این، گیلپین اخیرا در فیلم The Hunt (شکار) نیز به ایفای نقش پرداخته که اکران این فیلم به علت حوادث تیراندازی اخیر در آمریکا تا زمان نامشخصی لغو شده است. فیلم Grudge (کینه) و فیلم Coffee & Kareem برای شبکه نتفلیکس، از جمله کارهای بعدی گیلپین هستند.

J.K. Simmons

پس از آن هالیوود ریپوتر اعلام کرد که جی کی سیمونز، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Whiplash (ویپلش)، نیز در حال مذاکره با پارامونت برای حضور در فیلم Ghost Draft است. در ادامه ددلاین اعلام کرد که پارامونت و اسکای‌دنس مدیا در حال مذاکره با سم ریچاردسون،‌ بازیگر سریال Veep (ویپ) نیز هستند که او امسال در فیلم Super Intelligence نیز به ایفای نقش پرداخته است. این سه بازیگر در این فیلم قرار است به کریس پرت، بازیگر دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، اضافه شوند. علاوه بر پرت، گیلپین، سیمونز و ریچاردسون، ایوان استراهاوسکی، بازیگر سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه)، دیگر بازیگری است که در فیلم Ghost Draft حضور دارد و به ایفای نقش خواهد پرداخت. کریس مک کی، کارگردان انیمیشن The Lego Batman Movie (لگو فیلم بتمن)، وظیفه کارگردانی این فیلم لایو اکشن علمی-تخیلی را بر عهده دارد. 

 سم ریچاردسون

زک دین، نویسنده فیلمنامه فیلم Deadfall، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Ghost Draft را بر عهده دارد. پیش‌بینی می‌شود مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم از اواخر تابستان امسال آغاز شود. فیلم Ghost Draft داستان مردی را دنبال می‌کند که طراح نبردها است و سرنوشت بشریت در جنگ آینده متکی به توانایی او برای مقابله با گذشته‌اش است. هنوز تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نشده است. پس از همکاری موفق در فیلم Mission Impossible (ماموریت غیر ممکن) و فیلم Star Trek (پیشتازان فضا)، پارامونت و اسکای‌دنس مدیا در حال گسترش همکاری خود هستند و فیلم Gemini Man (جمینی من)، فیلم Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) و فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) از جمله فیلم‌های مشترک بعدی این دو کمپانی است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده