// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۲

حالت قدیمی Instant Action به بازی Star Wars Battlefront 2 اضافه خواهد شد

کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرده است که قصد دارد حالت کلاسیک Instant Action را به بازی Star Wars Battlefront 2 اضافه کند.

اگرچه بسیاری از کسانی که پس از انتشار بازی Star Wars Battlefront 2 خود را در آن سرگرم می‌کردند دیگر در بازی حضور ندارند، اما کمپانی Electronic Arts و استودیو دایس تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا بتوانند بازیکنان را مجددا به این اثر شوتر بازگردانند. تقریبا دو سال است که برای این بازی محتواهای مختلفی منتشر شده است و برنامه‌های دایس یا همان RoadMap بازی برای ادامه‌ی این محتواها در حال نزدیک شدن به اواخر سال ۲۰۱۹ است. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، قرار است در ماه سپتامبر (اواسط شهریور ماه) حالت قدیمی و کلاسیک Instant Action به بازی Star Wars Battlefront 2 اضافه شود که احتمالا باعث خوشحالی طرفداران مجموعه قدیمی Battlefront خواهد بود.

Instant Action یک حالت تک‌نفره‌ی ساده است که بازیکن در آن پس از انتخاب نقشه و سیاره‌ی مدنظر خود، وارد بازی می‌شود و باید یک‌سری نقاط یا Command Post را تصرف کند تا در نهایت پیروز شود. در این حالت شما در قالب تیم‌هایی بازی می‌کنید که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند و به‌زبان ساده، هم‌تیمی‌های شما Bot هستند؛ درست مانند نسخه‌های قدیمی سری جنگ ستارگان.

star wars battlefront 2

علاوه‌بر حالت ذکر شده، یک حالت دیگر نیز قرار است در ماه سپتامبر به بازی اضافه شود که در سبک همکاری چندنفره طراحی شده است. در این حالت شما در قالب تیم‌های چهارنفره باید به نبرد با نیروهای دشمن بروید که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند. به‌واسطه‌ی به‌روزرسانی‌ای که این حالت‌ها را به بازی اضافه می‌کند، تغییراتی نیز در حالت Capital Supremacy ایجاد می‌شود. از این پس قادر خواهید بود در هریک از نقاطی (Command Post) که خواستید ظاهر (Respawn) شوید. سرباز جدید و محبوب Clone Commando نیز به‌واسطه‌ی این‌ آپدیت به بازی Star Wars Battlefront II اضافه خواهد شد.

به‌عنوان آخرین مورد هم باید گفت که کمپانی الکترونیک آرتز گفته است که فصل جدید بازی قرار است بر اساس فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌ واکر) که در ماه دسامبر سال جاری میلادی اکران خواهد شد، آغاز شود. البته با توجه به این‌که هنوز این فیلم اکران نشده است، الکترونیک آرتز نیز هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد محتوا و ویژگی‌های فصل جدید بازی ارائه نداده است.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و کاربرانش در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده