// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵

تاریخ انتشار بسته Marvel Knights بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order مشخص شد

بسته الحاقی Marvel Knights بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order اوایل مهر ماه برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

تعداد شخصیت‌های بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order در حال حاضر نیز آن‌قدر زیاد است که بتواند برای هر سلیقه‌ای که داشته باشید شخصیتی برای‌تان رو کند. اما اگر بازهم علاقه دارید که شاهد ورود شخصیت‌های بیشتری از دنیای مارول به این بازی باشید و پیش‌تر نیز اکسپنشن پس بازی را خریداری کرده‌اید، مطلع باشید که کمپانی Nintendo قرار است اولین بسته الحاقی را با نام Marvel Knights که بخشی از یک مجموعه سه‌تایی است، اوایل مهر ماه برای این بازی انحصاری سوییچ منتشر کند. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، این بسته قرار است چهار شخصیت Blade ،Moon Knight ،the Punisher و Morbiu و همچنین چالش‌ها و حالت‌های جدیدی را به بازی اضافه کند.

یکی از مواردی که این بسته به بازی اضافه می‌کند حالت Gauntlet نام دارد که در آن چهار بازیکن در قالب یک تیم وارد بازی می‌شوند و باید در قالب همکاری چندنفره با پشت‌سر گذاشتن یک‌سری چالش، به پاداش‌هایی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است دست پیدا کنند. حالت بعدی که به‌واسطه‌ی بسته الحاقی Marvel Knights به بازی اضافه می‌شود Endurance نام دارد که در سبک بقا ساخته شده است و دارای لیدربرد آنلاین است. حالت بعدی هم Infinity Rift نام دارد که شما را وارد یک‌سری چالش جدید و خاص می‌کند.

Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order

اگر بخواهیم از بحث بازی خارج بشویم، احتمالا تمامی طرفداران کمیک‌های مارول از جمله طرفداران دوآتشه و عادی، باید این چهار شخصیت را به‌خوبی بشناسند. شخصیت Blade که اخیرا ریبوت فیلم آن تایید شده است و قرار است توسط ماهرشالا علی ایفای نقش شود. شخصیت محبوب Punisher نیز که پیش‌تر نقش آن را جان برنثال، در قالب یک سریال تلویزیونی برعهده گرفته بود و توسط شبکه‌ی نت فلیکس پخش شد. کاراکتر Morbius هم در فیلمی توسط جرد لتو ایفای نقش شده بود و کمپانی سونی پیکچرز پخش آن را برعهده داشت. در نهایت نیز با شخصیت Moon Knight روبه‌رو هستیم که فعلا مشخص نیست قرار است در آینده توسط چه بازیگری ایفای نقش شود.

بسته الحاقی Marvel Knights بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order قرار است در تاریخ ۳۰ ماه سپتامبر (۸ مهر ماه) به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر شود. پیش از آن نیز قرار است دو شخصیت Colossus و Cyclops از مجموعه مردان ایکس به‌صورت رایگان به بازی اضافه شوند. پس از انتشار بسته الحاقی فوق، بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order بیش از پیش بزرگ‌تر خواهد شد و شخصیت‌های بیشتری بر اساس مجموعه‌های مردان ایکس و Fantastic Four خواهد داشت. این مساله احتمالا در میزان فروش بازی نیز موثر خواهد بود؛ اگرچه تاکنون هم فروش این بازی بیش از حد انتظار بوده است.

نظرات خود را در مورد اضافه شدن این چهار شخصیت جدید با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده