نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵

بازی Marvel’s Spider-Man: Game of the Year Edition در آمازون لیست شد

ظاهرا یک نسخه تازه از بازی Marvel's Spider-Man به‌زودی به فروشگاه‌ها راه خواهد یافت.

با فاصله کوتاهی از انتشار خبر تصاحب استودیو اینسامنیاک گیمز توسط شرکت سونی مطلع شدیم که نسخه جدیدی از بازی اخیر این استودیو نام‌آشنا یعنی Marvel’s Spider-Man در آمازون لیست شده است. در شعبه انگلستان سایت آمازون یک صفحه تازه برای بازی Marvel’s Spider-Man: Game of the Year Edition یافت شده است که جزئیات بیشتری نظیر قیمت، تصویر روی جلد و توضیحات اضافی این محصول را در اختیار نمی‌گذارد. بااین‌حال این صفحه دارای یک تاریخ انتشار است که به عرضه این محصول در تاریخ ۱۳ شهریور (۴ سپتامبر) اشاره می‌کند.

در زمان نگارش این خبر شرکت سونی انتشار نسخه Game of the Year Edition بازی Marvel’s Spider-Man را تایید نکرده است، اما عرضه این محصول به بازار چندان تعجب‌آور هم نخواهد بود. بازی Spider-Man یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ میلادی به حساب می‌آید و همین چند وقت پیش هم شاهد در دسترس قرار گرفتن تعدادی از بسته‌های الحاقی پس از عرضه آن بودیم. با فرض اینکه نسخه GOTY شامل تمام محتویات اضافی بازی باشد، که همین‌طور هم خواهد بود، بنابراین کاملا منطقی است که شاهد انتشار آن در قالب یک بسته باشیم.

با عنایت به اینکه نمایشگاه گیمزکام در جریان است و همچنین با توجه به اینکه شاهد حضور استودیو Insomniac و شرکت Sony در اخبار اخیر بودیم، احتمالا به زودی خبرهای بیشتری از این نسخه تازه به گوش‌مان خواهد رسید. با در نظر گرفتن اینکه نسخه Game of the Year Edition بازی Marvel’s Spider-Man در یک خرده‌فروشی نظیر آمازون ظاهر شده است، احتمال واقعی بودن آن بسیار بالا است و بر این اساس ممکن است در هر زمانی شاهد خبرهای بیشتری در این خصوص باشیم. بااین‌حال، تا آن زمان شما می‌توانید نسخه استاندارد بازی مرد عنکبوتی را برای کنسول پلی استیشن 4 تهیه کنید و از تجربه آن لذت ببرید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده