// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تریلر گیم‌ پلی Battletoads مبارزات بازی را نشان می‌دهد [گیمزکام 2019]

درجریان گیمزکام ۲۰۱۹، تریلر هشت دقیقه‌ای جدیدی از گیم‌پلی بازی Battletoads منتشر شده است که مکانیزم‌های مبارزه‌ای و حالت مشارکتی بازی را نشان می‌دهد.

Battletoads را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار برای هواداران بازی‌های Beat em Up دانست. طراحی بامزه و کارتونی و حالت مشارکتی (کوآپ)، ویژگی‌هایی هستند که Battletoads را هیجان‌انگیز جلوه می‌دهد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹، تریلر جدیدی از گیم‌پلی Battletoads منتشر شده است. در جریان ویدیو منتشر شده، شاهد کوآپ سه‌نفره بازی هستیم. بازیکنان درکنار یکدیگر می‌توانند در نقش یکی از وزغ‌های بازی ظاهر شوند و به کشتن دشمنان بپردازند. یکی از مواردی که در تریلر بازی Battletoads قابل مشاهده است، ویژگی‌های منحصربه‌فرد و ساختار مبارزه‌ای هر کاراکتر است که تنوع در مبارزات را به‌وجود می‌آورد.

برای آن دسته از افرادی که اطلاعاتی از Battletoads ندارند، باید بگویم که این بازی یک نسخه ریبوت برای Battletoads به‌حساب می‌آید که توسط مایکروسافت در E3 2018 معرفی شده بود. از ویژگی‌های این بازی هم می‌توان به کوآپ سه‌نفره و ظاهر کارتونی و نوستالوژی آن اشاره کرد. Battletoads هم‌اکنون توسط استودیو DLaLa در دست توسعه است و برای ایکس ‌باکس وان و پی سی عرضه می‌شود. هنوز تاریخ انتشار این بازی مشخص نشده است.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Battletoads را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده