// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Fire Up 3D؛ به آتش کشیدن بلوک‌ها

Fire Up 3D اثری ساده و رایگان است که در خلال مراحل باید بلوک‌ها را به آتش بکشید و بهترین رکورد خود را ثبت کنید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Fire Up 3D توسط استودیو Delidron Games توسعه داده شده است و یکی از آثار تفننی محسوب می‌شود که چند دقیقه می‌توانید با آن سرگرم شوید. این بازی اندروید قرار نیست ماندگار باشد و صرفا با چند المان ساده می‌تواند تجربه‌ای متفاوت برای گذران اوقات فراغت شما باشد. با ما همراه باشید تا قدری از ویژگی‌های کوتاه بازی برای‌تان بگوییم و روند کلی گیم‌پلی بازی را هم نگاهی کلی بیندازیم.

بازی آیفون Fire Up 3D یکی چالش‌برانگیزترین و اعتیادآورترین آثاری است که نمونه‌های مشابه‌ آن را به وفور پر پلتفرم موبایل دیده‌اید. این بازی گیم‌پلی متفاوتی دارد و دو اکشن مهم و اختیاری به شما واگذار شده است. شما می‌توانید روش فلش‌های مشخص شده ضربه بزنید و توپ خود را به‌شکل ساده حرکت دهید. در مواقع بحرانی و سرعتی هم می‌توانید روی صفحه بکشید و با یک حرکت آکروباتیک این توپ را حرکت دهید. این توپ شما حالت آتشین دارد و باید بلوک‌هایی که روبروی‌تان می‌بینید را نابود کنید. این کاملا به خود شما بستگی دارد و هرچه‌قدر که توانایی دارید باید تعداد این بلوک‌های نابود شده را بالا ببرید. می‌توانید مخزن این توپ را ارتقا دهید و با سرعت و تعداد بیش‌تری شلیک کنید. این روند باعث می‌شود که بلوک‌های بیش‌تری را نابود کنید و رکورد بهتری ثبت کنید.

درواقع سیستم کلی بازی روی رکوردزنی است و گیم‌پلی ساده بازی تنها برای مراحل اولیه بازی بدون چالش احساس می‌شود. برای رسیدن به مقام استادی شما باید سرعت و تمرکز خود را بالا ببرید و با گیم‌پلی این اثر اخت شوید. سازندگان چالش خوبی در این زمینه ارائه کرده‌اند و یک بازیکن خوب می‌تواند در لیدربرد جهانی بهترین امتیازها را کسب کند. این یک خبر خوب برای علاقه‌مندان رقابت است و می‌توانید با بهترین رکورد خود دربرابر دوستان خود ظاهر شوید. شما می‌توانید از امتیازات خود برای ارتقا بهره ببرید و توپ‌هایی با ظاهر‌های متفاوت را هم وارد بازی کنید. با یکی از بهترین بازی های اندروید در زمینه گذران اوقات فراغت رو‌به‌رو هستیم و از تجربه آن احساس ناامیدی نخواهید داشت. گیم‌پلی بازی کمی چالش حرکتی دارد و هنگام کشیدن روی صفحه باید دقت کنید که از بلوک‌ها دور باشید؛ این روند به‌خاطر آکروبات زمان‌بری است که توپ انجام می‌دهد و ممکن است در این زمان به برخی از بلوک‌ها برخورد کنید. هنگام شکست می‌توانید با دیدن یک فیلم از همان‌جا بازی را ادامه دهید، یا اینکه از ابتدا شروع به رکوردزنی کنید.

Fire Up 3D
Fire Up 3D
Fire Up 3D

توپ در بازی Fire Up 3D توانایی‌های جالبی به‌خودش می‌گیرد و برخی از آن‌ها غافلگیرکننده هستند. گرافیک بازی هم در مراحل مختلف یکسان است و رنگ‌بندی خوبی را در جاده‌ها و انیمیشن‌های ساده مشاهده می‌کنیم. یک سیستم کامبو جذاب در خلال مراحل وجود دارد و هرچه‌قدر که بلوک‌ها را به‌صورت متوالی نابود کنید، امتیازها به‌شکل چندبرابری به حساب‌تان واریز می‌شود. برای این منظور باید زمانبندی کنید و همیشه بلوک‌ بعدی را نشانه‌گیری کنید. گرافیک متنی بازی‌هم خوب است و عملکرد شما را به‌صورت آنلاین در صفحه نشان می‌دهد. توانایی توپ‌ شما به‌صورت Power در بالای صفحه مشخص است و می‌توانید ضریبی از آن‌ را مشاهده کنید. این ضریب به‌شما می‌گوید که قدرت توپ‌ شما چقدر است و تا چه اندازه می‌تواند بلوک‌های همزمان را نابود کند.

Fire Up 3D گیم‌پلی متفاوتی نسبت به آثار مشابه دارد و همین می‌تواند عاملی برای تجربه آن در اوقات فراغت بسیار از بازیکنان باشد

در ابتدا کمی کنترل بازی سخت است و باید به گیم‌پلی جدید بازی Fire Up 3D عادت کنید. این گیم‌پلی جدید درواقع انتخابی است که به‌شما داده شده است و می‌توانید سرعت توپ را مشخص کنید. استفاده از پاورآپ‌ها همیشه به‌صلاح نیست و تنها باید برای کامبو زدن در شرایط ایده‌آل از آن‌ها استفاده کنید. نوارهایی در صفحه بازی دیده می‌شود که هرکدام اطلاعاتی را به‌شما نشان می‌دهند. نوار کوچک کنار توپ نشان‌دهنده میزان قدرت آن است و هرچه قدر که در استفاده از آن صرفه‌جویی کنید، می‌توانید هنگام مواجهه با بلوک‌های بیشتر امتیاز همه را کسب کنید. نوار کناری نشان‌دهنده مدت زمان باقی‌مانده تا اتمام مرحله است. نوار پایینی هم نشان‌دهنده لول شما است و با افزایش آن قدرت‌ها و ویژگی‌های شگفت‌انگیز خودشان را به‌شما نشان می‌‌دهند.

Fire Up 3D
Fire Up 3D
Fire Up 3D

بازی Fire Up 3D با تغییراتی که در زمینه گیم‌پلی دارد، کمی متفاوت از آثار هم‌سبک خودش احساس می‌شود، اما در کل همان تجربه رکوردمحوری است که می‌توانید درکنار دوستان خود تجربه کنید و مهارت خود را در سرعت و دقت به آن‌ها نشان دهید. سازنده بازی در ایجاد انگیزه بین بازیکنان موفق ظاهر شده است و در همان چند ساعت اول می‌توانید کل ویژگی‌های بازی را استخراج کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Fire Up 3D


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده