نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۷

معرفی بازی موبایل Traitors Empire Card RPG؛ انتقام‌گیری با گروهی از قهرمانان

در این مقاله معرفی بازی موبایل سراغ Traitors Empire رفتیم که در آن باید با گروهی از قهرمانان توطئه‌ای را کشف کنید و انتقام وارث امپراطور را بگیرید.

بازی موبایل Traitors Empire Card RPG یک بازی دیگر با سبک ماجراجویی است که یک داستان خاص را حکایت می‌کند. شما باید با استفاده از شخصیت خود مسیر داستان را در پیش بگیرید و به انتهای آن برسید. شما در طی این بازی قهرمانان جدیدی به دست می‌آورید، آنها را ارتقاء می‌دهید و کارت‌های جدیدی را برای کلکسیون خود جمع‌آوری می‌کنید. بازی موبایل Traitors Empire Card RPG کاملا رایگان است. این بازی توسط بازی‌ساز مستقلی به نام دیوید کودال ساخته شده است. این بازی‌ساز به جز این، بازی دیگری را هم به نام Rocket Crisis: Missile Defense نوشته و منتشر کرده است.

Traitors Empire Card RPG

با استفاده از تاکتیک‌های منحصربه‌فرد خود، نیروهای دفاعی میدان مبارزه را تنظیم کنید و به دیگر بازیکنانی که در این بازی حضور دارند حمله کنید. شما با این کار می‌توانید امتیاز خود را در جدول رده‌بندی بالاتر ببرید و گنج‌های افسانه‌ای جذابی را به دست بیاورید. گروه قهرمانی خود را تشکیل دهید و به اعضای گروه خود سلاح‌های مخصوص را اختصاص دهید. البته اصلا زره را فراموش نکنید تا بتوانید با استفاده از آن، میزان آسیب ضربه‌های دشمن را کاهش دهید. شما در بازی اندروید Traitors Empire Card RPG یک سری کارت‌های توانایی دارید که باید پیش از رفتن به میدان مبارزه، آنها را با دقت خاصی تهیه کنید و کنار یکدیگر قرار دهید.

شما برای استفاده از بازی Traitors Empire Card RPG نیاز به اینترنت دارید

در میدان‌های مختلف مبارزه‌ای که براساس نوبت بازیکنان تنظیم شده، شرکت کنید و با تاکتیک‌های خود، در آنها پیروز شوید. زمانی که نوبت استفاده از کارت‌های توانایی می‌رسد، حواس خود را جمع کنید و با دقت حرکات را انجام دهید؛ تا بتوانید با استفاده از توانایی‌های ویژه متحدان خود، دشمنان را شکست دهید. زیرا شناخت همین توانایی‌های ویژه باعث می‌شود که تیمی در میدان مبارزه پیروز شود. در بازی آیفون Traitors Empire Card RPG به یک کلن یا همان قبیله بپیوندید و با هم‌تیمی‌های خود مبارزه کنید تا دشمنان سرسخت را شکست دهید و آنها را غارت کنید. این بازی موبایل نه تنها محیط تک نفره دارد که شما در آن با خود سیستم بازی می‌کنید، بلکه یک محیط چند نفره هم دارد.

شما در این محیط چند نفره می‌توانید به بازیکنان دیگر حمله کنید و در جدول رتبه‌بندی جایگاه خود را بالاتر ببرید تا بتوانید کارت‌های ویژه بیشتری را کسب کنید. علاوه‌بر این، شما در محیط بازی با سیستم هم می‌توانید به همراه اعضای دیگر قبیله یا تیم خود، به مبارزه با دشمنان حماسی و سرسخت بروید. شما با ساختن کارت‌های جدید یا ارتقاء دادن کارت‌هایی که از قبل داشتید، می‌توانید کلکسیون خود را ارتقاء دهید و آنها را پیشرفته‌تر کنید. نکته دیگری هم که حائز اهمیت است، این است که شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز دارید.

Traitors Empire Card RPG

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت افقی در موبایل شما اجرا می‌شود و برای استفاده از بازی به اینترنت نیاز دارید. درست مانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Traitors Empire Card RPG هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت پول، از امتیازات و امکانات خاصی برخوردار شوید. بازی موبایل Traitors Empire Card RPG در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به مقالات بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند که شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Traitors Empire Card RPG


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده