نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

تاریخ انتشار فصل سوم سریال The Marvelous Mrs. Maisel اعلام شد

شبکه آمازون پرایم سرانجام تاریخ انتشار فصل سوم سریال The Marvelous Mrs. Maisel را رسما تایید و اعلام کرده است.

سریال The Marvelous Mrs. Maisel (خانم مایسل شگفت انگیز) یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های شبکه آمازون پرایم بوده است که تاکنون دو فصل از آن منتشر شده و سال گذشته و پیش از انتشار فصل دوم، این سریال کمدی توسط آمازون برای فصل سوم نیز تمدید شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار فصل سوم سریال The Marvelous Mrs. Maisel تایید و اعلام شده است. شبکه آمازون اعلام کرد که فصل سوم این سریال کمدی در تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۱۹ (۱۵ آذر ۱۳۹۸) از این سرویس استریم منتشر خواهد شد. مانند فصل دوم، فصل سوم سریال خانم مایسل شگفت انگیز نیز در ۱۰ قسمت تولید شده است که فصل اول در ۸ قسمت تولید شده بود.

The Marvelous Mrs. Maisel

سریال The Marvelous Mrs. Maisel تا به امروز سه جایزه گلدن گلوب و چندین جایزه امی را دریافت کرده و همچنین فصل دوم این سریال نامزد دریافت ۲۰ جایزه از مراسم امی امسال نیز شده است. ریچل بروزناهان در نقش میریام میج مایسل، مایکل زیگن، الکس بورستین، تونی شالهوب، مارین هینکل، استرلینگ کی براون، ماتیلدا سیداجز، کوین پولاک، کارولین آرون، کری الویس و استفانی هسو، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال The Marvelous Mrs. Maisel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این، آمازون اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال The Marvelous Mrs. Maisel را نیز منتشر کرده که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی آن هستیم و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را در صفحه رسمی آمازون در یوتیوب تماشا کنید.

مانند دو فصل گذشته، ایمی شرمن پالادینو وظیفه ساخت فصل سوم سریال The Marvelous Mrs. Maisel را بر عهده دارد. اتفاقات این سریال در دهه ۵۰ میلادی جریان دارد که میریام میج مایسل که یک زن خانه‌دار است، به یکباره استعداد خود را کشف می‌کند. سریال The Marvelous Mrs. Maisel داستان میریام مایسل را در نیویورک سال ۱۹۵۸ دنبال می‌کند که می‌خواهد بهترین شوهر و بهترین مادر برای ۲ فرزندش باشد، اما زندگی او پس از کشف ناگهانی استعدادش به کل تغییر می‌کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده