// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل OutRush؛ در مسیر خروج از دنیای مجازی

OutRush اثری جذاب در سبک اکشن است که باید در آن راه خود را از دنیای مجازی به سمت واقعیتی که انتظارش را دارید برسانید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل OutRush اثری جذاب از استودیو Ugindie است که علاقه‌مندان سبک اکشن را با گیم‌پلی نوینی همراه می‌کند. این بازی اندروید از داستانی کوچک تشکیل شده است و باید راه خود را به‌سمت واقعیتی که انتظارش را دارید پیدا کند. دنیای مجازی بازی از تله‌ها و موانع بسیاری تشکیل شده است و عبور از آن‌ها با گیم‌پلی خاص بازی واقعا لذت بخش است. سازندگان بخش‌های متنوعی را برای شما درنظر گرفته‌اند و محتوای آن تا روزها می‌تواند جواب‌گو باشد.

اولین مورد جالبی که در مورد بازی آیفون OutRush به چشم‌تان می‌خورد، محیط بصری بلوکی و رنگارنگی است که با جلوه‌های انیمیشنی همراه شده است. سازندگان از همان ابتدا یک کات سین کوتاه به شما نشان می‌دهند و متوجه می‌شوید که با هواپیمای خود باید از این جهان فرار کنید و به واقعیت برسید. این مسیر طولانی و همراه‌با موانع بسیار است و باید با انگیزه کامل از آن‌ها عبور کنید. این موانع روزنه‌هایی جهت عبور شما هستند و هربار هم المان مزاحم جدیدی در مراحل به شما معرفی می‌شود. دنیای مجازی به‌نوعی شما را گیر انداخته است و پیدا کردن راه خروج به‌راحتی که فکر می‌کنید نیست. این جهان بسیار عجیب و شامل باس‌هایی است که نبرد با آن‌ها سخت و طاقت‌فرسا عنوان شده است. شما باید با گیم‌پلی سرعتی بازی همراه شوید و تا می‌توانید رکورد بهتری در زمان به‌ثبت برسانید. این زمان عالی ممکن است نیاز به آزمون و خطا داشته باشد، اما رفته رفته مهارت پیدا می‌کنید و در یک چشم به‌هم زدن به انتها خواهید رسید. همه مراحل بازی یک‌دقیقه‌ای هستند و از انجام دادن آن‌ها خسته نخواهید شد. گیم‌پلی بازی یکی از موارد نوینی است که تجربه می‌کنید و این اثر را تبدیل به یکی از بهترین بازی های اندروید می‌کند. لیزرها نقش زیادی در بازی دارند و حتی در طراحی گرافیکی و بصری هم می‌توان تاثیر آن را مشاهده کرد. کیفیت بالای بازی آدرنالین شما را بالا می‌برد و رسیدن به مهارت در آن چندان ساده به‌نظر نمی‌رسد.

OutRush
OutRush
OutRush

بازی OutRush دارای بخش ویرایش مراحل است و به بازیکنان امکان می‌دهد که سطوح چالش برانگیز خود را طراحی کنند و آن را برای دوستان خود بفرستند. این روند دوطرفه است و می‌توانید سخت‌ترین مراحل تعبیه شده توسط بازیکنان سرتاسر جهان را تجربه کنید. بهترین مراحل بازی را می‌توانید در بخش رتبه‌بندی مشاهده کنید و بدین ‌ترتیب این بازی تبدیل به یکی از اعتیادآورترین آثار این پلتفرم می‌شود. چالش‌های روزانه بازی بخش دیگری است که امتیاز ویژه‌ای دارد و کاربران فعال‌تر می‌توانند از آن بهره ببرند. این بخش‌ها باس مخصوص به‌خودش را دارد و معمولا رکوردزنی در آن‌ها راحت‌تر است. بازی از یک موسیقی هنری و جذاب بهره می‌برد و با پیشرفت شما ریتم آن نیز تندتر می‌شود.

بازی OutRush را می‌توانید در بخش ویرایشگر دنبال کنید و سخت‌ترین مراحل تولیدشده توسط دیگر بازیکنان را تجربه کنید

آیتم‌های جذاب بازی OutRush را نباید از دست دهید و حرکات آکروبات هواپیمای خود را بیشتر کنید. شما باید قبل از رسیدن به دیوارهای بلوکی چرخش درست را برای عبور از روزنه‌ها انجام دهید و در‌صورت نیاز با کشیدن روی صفحه، نیترو خود را فعال کنید و دیوارهای صوتی را بشکنید. این لازمه هر مرحله است و در غیر این‌صورت یک واحد از سلامتی شما کاسته می‌شود. چرخش‌های شما هم تنها دوحالت دارند و عدم پیچیدگی زیاد آن باعث می‌شود که سرعت و تجربه شما روان‌تر شود. البته این‌ها تازه شروع کار است و سطوح بعد از چند مرحله سوپرایزهای بیش‌تری برای شما خواهند داشت. گرافیک بازی هم رفته‌ رفته قرمزتر می‌شود و سختی و چالش بیشتر را از نظر بصری هم به‌شما می‌چشاند.

OutRush
OutRush
OutRush
با یکی از گیم‌پلی‌های نوین پلتفرم موبایل رو‌به‌رو هستیم و کمتر کسی مثالی از آن را قبلا تجربه کرده است

هنگام تجربه هرمرحله از بازی OutRush چند بار حق دارید که به موانع بخورید و اگر از تعداد مشخصی تجاوز کرد، ناچار باید از ابتدا کار خود را شروع کنید. در بخش منوها می‌توانید آیتم‌های ارتقا و امتیازات بالای خود را مشاهده کنید و سعی در شکستن رکورد خود و دیگران داشته باشید. هرکدام از موانع بازی معمولا در یک موج ظاهر می‌‌شوند و هرچه قدر که پیشرفت کنید، این موج‌ها طولانی تر هستند. نیتروها صرفا برای دیوارهای صوتی نیستند و می‌توانید در حالت عادی هم از آن استفاده کنید و از روزنه‌ها برق و باد عبور کنید. این حالت خطرات بیش‌تری دارد و باید در کسری از ثانیه جهت حرکت هواپیما را تغییر دهید.

بازی OutRush را می‌توانید در همه جا تجربه کنید و از خلق صحنه‌های ناب با هواپیمای مخصوص خود لذت ببرید. مراحل طوری پیش می‌روند که یک سختی نسبی هربار به آن‌ها افزوده می‌شود و اصلا حس تکراری بودن به بازیکنان نمی‌دهد. این روند باعث انگیزه بیشتر بازیکنان شده و ارتقا بخش‌های مختلف هواپیما را منطقی جلوه می‌دهد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید. گیم‌پلی کوتاهی از بازی هم آماده شده است که می‌توانید در ادامه مشاهده و دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی OutRush


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده