نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

مراحل تولید فصل سوم سریال Killing Eve آغاز شد

مراحل تولید و ساخت فصل سوم سریال Killing Eve (کشتن ایو) آغاز و همچنین حضور بازیگرانی جدید در این فصل تأیید و اعلام شد.

فروردین ماه بود که ساخت فصل سوم سریال متفاوت و خوش‌ساخت Killing Eve (کشتن ایو)، به ‌صورت رسمی تأیید و اعلام شد و شورانری جدید این پروژه را هدایت خواهد کرد. سوزان هیتکات در فصل سوم این سریال، جایگزین امرالد فنل خواهد شد. سارا بارنت، رئیس بخش سرگرمی شبکه AMC، این خبر را در آن زمان اعلام کرد. حال در خبری جدید مطلع شدیم مراحل تولید و ساخت فصل سوم این سریال آغاز شده است و دو بازیگر جدید به لیست بازیگران این سریال اضافه شده‌اند؛ دیم هریت والتز (بازیگر سریال The Crown و سریال Succession) و دنی ساپانی، دو بازیگر جدید سریال Killing Eve خواهند بود.

Killing Eve

فصل دوم سریال Killing Eve با کلیف‌ هنگری سنگین همراه بود و طرفداران این سریال برای پخش فصل جدید روزشماری می‌کنند و خبر شروع مراحل ساخت این فصل، خبری خوب برای طرفداران پروپاقرص این سریال جاسوسی است. فصل اول این سریال در ۸ قسمت حدوداً ۴۰ دقیقه‌ای روی آنتن شبکه BBC America رفت و دو قسمت ابتدایی را هری بردبیر، قسمت‌های سوم، چهارم و پنجم را جان ایست و سه قسمت انتهایی را دیمن توماس کارگردانی کرد. فیبی والر بریج، ویکی جونز، جرج کی و راب ویلیامز، نویسندگان فیلمنامهٔ فصل ابتدایی بودند. این سریال از ۵۸ نقد سایت راتن تومیتوز، امتیاز فوق‌العادهٔ ۹۷ را گرفته است و نامزد دریافت جایزهٔ گلدن گلوب نیز شده است. فصل دوم این سریال نیز در ۸ قسمت و به ‌صورت همزمان شبکه از BBC America و شبکه AMC پخش شد و باز هم با استقبال فوق‌العاده‌ای از سوی منتقدان همراه شد.

دیم هریت والتز (بازیگر سریال The Crown و سریال Succession) و دنی ساپانی، دو بازیگر جدید فصل سوم سریال Killing Eve خواهند بود

هشدار: خواندن ادامهٔ مطلب بخش‌هایی از داستان سریال Killing Eve را فاش می‌سازد!

در این سریال دو شخصیت ویلانل و ایو بار داستان را بر دوش می‌کشیدند؛ ویلانل که آدمکشی بی‌رحم با روحیات و اخلاقیات لوس و بچگانه‌ است و ایو پولاستری که مامورِ سازمان MI5 است. شخصیت ایو پولاستری با نقش‌آفرینی ساندار اُ، علاقه‌ٔ فراوانی به قاتل‌ها و تروریست‌های بین‌المللی و انجام کارهای میدانی به‌جای پشت میز نشستن و محاصره شدن با پرونده‌ها برای زدن رد آن‌ها را دارد، اما درنهایت این شخصیت طوری به تصویر کشیده شده است که کسی استعدادها و هوش و توانایی‌هایش را جدی نمی‌گیرد. ولی به محض اینکه ایو به یک تیم فوق‌سری که تنها برای دستگیری ویلانل می‌پیوندد، آتش جدالِ این دو زن جرقه می‌خورد. این سریال زیر سلطه بودن همیشگی زنان در جامعهٔ مردسالار را به‌نحوی نامحسوس و بدون بزرگنمایی به تصویر کشید و از طرفی صحنه‌های جنایی و تعقیب‌وگریز موش و گربه‌وار دو شخصیت اصلی که هر کدام شخصیتی متفاوت و خاص خود را دارند که نظیر آن‌ها کمتر دیده شده است، دیگر المانی بود که سبب موفقیت سریال Killing Eve شد. فصل اول با مجروح شدن شخصیت ویلانل که با نام اکسانا هم شناخته می‌شود به پایان رسید و این شخصیت توانست از دست شخصیت ایو فرار کند. این اتفاق در حالی رخ داد که طرفداران فکر می‌کردند این دو شخصیت با هم کنار آمده‌اند و به نظر پیچیدگی داستان در فصل دوم همچنان ادامه داشت.

گفتنی است سریال Killing Eve در مراسم جوایز تلویزیونی بفتا 2019 موفق شد تا جایزه بهترین سریال سال را دریافت کند. علاوه بر این، جودی کامر و فیونا شو، بازیگران این سریال نیز موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی و مکمل زن جوایز تلویزیونی BAFTA 2019 شدند تا این سریال یکی از دو برنده بزرگ مراسم امسال باشد.

تهیه‌کنندگی سریال Killing Eve بر عهده استودیو سید جنتل فیلمز (Sid Gentle Films) است و سالی وودوارد جنتل، لی موریس، فیبی والر بریج، جینا مینگاچی، جف ملوین و دیمن توماسن به همراه ساندار اُ، تهیه‌کننده‌گان پروژه هستند. نایج واتسون تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده خواهد داشت. هنوز تاریخ پخش فصل سوم این سریال محبوب اعلام نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده