نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

بازیگر سریال Legion در سریال Eurovision نتفلیکس حضور خواهد داشت

دن استیونز، بازیگر سریال Legion، هم‌بازی ریچل مک‌ آدامز و ویل فرل در سریال Eurovision سرویس استریم نتفلیکس خواهد شد.

دن استیونز، بازیگر ۳۶ ساله و بریتانیایی سینمای هالیوود که در فیلم و سریال‌های نسبتاً زیادی نقش‌آفرینی کرده و امروزه نامی شناخته‌شده در هالیوود است، یکی دیگر از بازیگران اصلی سریال جدید سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) با عنوان Eurovision (یوروویژن) خواهد بود. ریچل مک‌آدامز، بازیگر کانادایی سینمای هالیوود، دیگر بازیگر معروف درکنار ویل فرل بود که حضور آنان در این سریال تأیید و اعلام شده است. کارگردانی این سریال نیز بر عهده دیوید دابکین خواهد بود که پیش‌تر سابقهٔ همکاری با ویل فرل را داشته است. سریال Eurovision در ژانر کمدی خواهد بود و بعد از فیلم Game Night (شب بازی)، بار دیگر ریچل مک‌آدامز در پروژه‌ای کمدی حضور پیدا خواهد کرد. دن استیونز قرار است نقش یکی از شرکت‌کنندگان مسابقه یوروویژن را در این سریال ایفا کند.  

Will Ferrell

دیوید دابکین، کارگردان و تهیه‌کننده سینمای هالیوود، کارگردانی فیلم‌هایی چون Shanghai Knights (شوالیه‌های شانگهای)، Wedding Crashers (مهمانان ناخوانده عروسی)، Fred Claus (فرد کلاوس) و The Judge (قاضی) را در کارنامه دارد و فیلم The Judge آخرین فیلم این کارگردان بود که در سال ۲۰۱۴ روی پردهٔ سینما رفت و رابرت داونی جونیور، رابرت دووال، ویرا فارمیگا، وینسنت دن آفریو و دکس شپارد در آن حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند؛ فیلمی که با بودجهٔ ۵۰ میلیون دلاری، فروشی ۸۵ میلیون دلاری در گیشه داشت. دیوید دابکین با ویل فرل نیز همکاری کرده است و ویل فرل در فیلم کمدی Wedding Crashers، حضور افتخاری داشته است. وی همچنین کارگردانی چند قسمت از مجموعه‌های تلویزیونی Iron Fist (مشت آهنین) و Friends From College (دوستانی از دانشگاه) را انجام داده است و مجموعهٔ تلویزیونی Friends From College نیز از سرویس استریم نتفلیکس پخش شده است.

دن استیونز قرار است نقش یکی از شرکت‌کنندگان مسابقه یوروویژن را در این سریال ایفا کند

سریال Eurovision براساس رویدادی در دنیای موسیقی با همین عنوان ساخته می‌شود؛ Eurovision Song Contest (مسابقه آواز یوروویژن) یک مسابقهٔ بین‌المللی موسیقی است که از سال ۱۹۵۶ به‌ صورت سالیانه برگزار می‌شود. طبق قوانین این مسابقه، تنها کشورهای فعال عضو اتحادیه پخش اروپا، امکان شرکت در این مسابقه را دارند. گروه افسانه‌ای ABBA که نماینده کشور سوئد در ۱۹۷۴ بود و سلن دیون، خوانندهٔ اصالتاً فرانسوی معروف موسیقی پاپ که کشور سوئیس را در ۱۹۸۸ برنده کرد، با این مسابقه به شهرت جهانی دست پیدا کردند. گفتنی است مراحل فیلم‌برداری این سریال در کشور انگلستان در حال انجام است.

ویل فرل علاوه‌بر نقش‌آفرینی در مجموعهٔ تلویزیونی Eurovision، درکنار اندرو استیل و جسیکا الباوم از شرکت فیلمسازی گری سانچز پروداکشنز (Gary Sanchez Productions) و همچنین آدام مک‌کی، تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه خواهند بود.

دن استیونز در فصل سوم و شاید پایانی سریال Legion (لیجن) نیز حضور داشت و نقش شخصیت الکساندر لمتوف را ایفا می‌کرد. وی در این سریال با بازیگرانی چون راشل کلر، آبری پلازا، امبر میدتاندر، بیل اروین، جرمی هریس، نوید نگهبان، کوینتون باکلر، لورن تسای، هری لوید و استفانی کورنلیوسن همبازی بود. دیگر نقش‌آفرینی این بازیگر در سریالی معروف، به سریال Downton Abbey (دانتون اَبی) مربوط می‌شود که نقش شخصیت ثابت متیو کرالی را بر عهده داشت. وی در فیلم‌های سینمایی زیادی نیز حضور داشته است که از معروف‌ترین آنان می‌توان به A Walk Among the Tombstones (قدم زدن میان قبرها)، Criminal Activities (فعالیت‌هایی جنایی)، Her Smell (بوی او)، Apostle (حواری) و لایو اکشن Beauty and the Beast (دیو و دلبر) اشاره داشت که نقش شخصیت دیو را ایفا می‌کرد؛ فیلمی که با استقبال منتقدان همراه شد و فروش فوق‌العاده ۱.۲۶۴ میلیارد دلاری در سال ۲۰۱۷ داشت. وی در این فیلم با بازیگرانی چون لوک ایوانز، کوین کلاین، جش گد، ایوان مک‌گرگور، استنلی توچی، آدرا مک‌دانلد، گوگو امبتا-را، ایان مک‌کلن و اما تامسون همبازی بود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده