نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۹

امین حیایی در فیلم قاتل و وحشی با لیلا حاتمی همبازی شد

امین حیایی در فیلم قاتل و وحشی به کارگردانی حمید نعمت‌الله با لیلا حاتمی همبازی خواهد بود.

فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» فیلم بعدی حمید نعمت‌الله محسوب می‌شود. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ امین حیایی به این فیلم ایرانی اضافه شده است. پیش از این نیز حضور لیلا حاتمی در «قاتل و وحشی» قطعی شده است. امین حیایی پیش از این در فیلم «شعله‌ور» با حمید نعمت الله همکاری کرده است. «قاتل و وحشی» اولین همکاری لیلا حاتمی و امین حیایی خواهد بود. امین حیایی درباره ایفای نقش در «قاتل و وحشی» به قرار زیر صحبت کرده است.

در حال حاضر مشغول فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» به کارگردانی حمید نعمت الله هستم که مراحل پیش تولید خود را می‌گذراند و گمان می‌کنم هفته اول شهریور ماه تولید آغاز شود.

وی افزود:

نقش متفاوتی نسبت به آثار قبلی ‌ام را بازی می‌کنم که یک نقش اور اکت (فرابازیگری) و کاراکتری بیرون گرا است. این نقش با «رضا» در «درخونگاه» هم متفاوت است؛ رضا شخصیتی لات داشت و مدلش فرق می‌کرد اما در این فیلم، شخصیت یک فرد معتاد (دراگی و موادی) و از دست رفته و قاطی است.

شعله ور

امین حیایی در شعله‌ور

امین حیایی درنهایت گفت:

فیلمنامه این فیلم هم جذاب و خیلی متفاوت است و بعد از مدت‌ ها در این فیلم همکاری با لیلا حاتمی هم برایم میسر شده است.

حمید نعمت الله سابقه ساخت فیلم‌های «رگ خواب»، «بوتیک»، «آرایش غلیظ»، «بی‌پولی» و سریال «وضعیت سفید» را ساخته است. امین حیایی بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلم «دو همسفر» آغاز کرد. وی در فیلم‌هایی مانند «کما»، «شیش و بش»، «مزاحم»، «اثیری»، «مهمان مامان»، «نقاب»، «اخراجی‌ها» و «سن پطرزبورگ» نقش‌آفرینی کرده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره حضور امین حیایی و لیلا حاتمی در فیلم جدید حمید نعمت‌الله چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده