نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

ویدیویی از بازی های کنسول Intellivision Amico منتشر شد [گیمزکام 2019]

در جریان گیمزکام 2019 ویدیویی از بازی‌های مختلف کنسول «Intellivision Amico» منتشر شده است.

شرکت Intellivision Entertainment از ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ معرفی و تبلیغ برای کنسول «Intellivision Amico» را آغاز کرده است. از آن زمان تاکنون، این شرکت بیش از هر چیزی درباره جامعه هدف این کنسول صحبت کرده است. حال جدیدترین ویدیو مربوط‌به این کنسول در Gamescom 2019 با حضور تامی تالیریکو، روی همان موضوع بازی‌های کژوال تمرکز دارد. این ویدیو منتشر شده اولین تریلر از گیم پلی بازی‌های کنسول «Intellivision Amico» محسوب می‌شود. شما می‌توانید این تریلر را در زیر تماشا کنید.

دانلود از آپارات

درحالی‌که بسیاری از بازی‌های این ویدیو نمایشی حدودا یک ثانیه‌ای یا کمتر داشتند، در این تریلر از کنسول «Intellivision Amico» شاهد نمایش ۱۷ بازی مختلف هستیم. این نمایش هم شامل بازی‌های تازه، برای نمونه یک بازی ماشین مسابقه‌ای چهار نفره، و هم شامل بازی‌های کلاسیک و خاطرانگیزی مانند Astrosmash و Night Stalker و Shark! Shark! می‌شود. بازی‌ها در این تریلر زیبا به نظر می‌رسند اما برای قضاوت باید تا انتشار ویدیوهای بیشتر، صبر کرد.

همچنین قابل‌توجه است که بدانید تمام بازی‌های کنسول «Intellivision Amico» با قیمت ۹.۹۹ دلار یا کمتر قیمت‌گذاری شده‌اند. همه این بازی‌های انحصاری خواهند بود. بازی‌های کنسول «Intellivision Amico» همچنین بسته الحاقی، تبلیغات و خریدهای درون برنامه‌ای نخواهند داشت. این کنسول در زمان عرضه نیز با پنج بازیِ درون‌جعبه به بازار خواهد آمد. یکی از این بازی‌ها به مجموعه «Earthworm Jim» مربوط خواهد بود. این کنسول از هشت بازیکنان پشتیبانی کرد. هشت بازیکن که یا کنترلر مخصوص کنسول یا نرم‌افزار مخصوص موبایل کنسول را تهیه‌ کرده‌اند. کنسول «Intellivision Amico» در تاریخ ۱۰ اکتبر  ۲۰۲۰ (نوزدهم مهر ۱۳۹۹) عرضه خواهد شد. به احتمال زیاد این کنسول پیش از عرضه کنسول جدید مایکروسافت با کد XBOX Project Scarlet عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده