// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۰

تریلر Iron Harvest جزئیات داستانی بازی را نشان می‌دهد [گیمزکام 2019]

در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹، تریلر جدید بازی Iron Harvest به‌نمایش درآمد که جزئياتی از بخش داستانی و تاریخ انتشار بازی را نشان می‌دهد.

Iron Harvest، یک بازی استیم پانکی با مبارزات نوبتی است که سعی دارد تجربه‌ی سرگرم کننده و متفاوتی را در ارائه دهد. در جریان افتتاحیه گیمزکام ۲۰۱۹، ویدیو جدیدی از Iron Harvest به‌نمایش درآمد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در تریلر منتشر شده شاهد اروپا در جنگ جهانی اول هستیم. همچنین یک راوی در مورد صلح و آرامش مردم قبل از جنگ و پیامدهای آن صحبت می‌کند.

در ادامه و تغییر حال‌وهوای بازی از ظاهر جنگ جهانی به‌ظاهر استیم پانکی، راوی تریلر به این مورد اشاره می‌کند که جنگ امروز، همانند قدیم نیست و مردم آماده هستند تا به‌واسطه سلاح‌های استیم پانکی دشمن را از بین ببرند. در بخشی از تریلر جدید Iron Harvest هم صحنه‌های از گیم‌پلی نوبتی بازی را مشاهده می‌کنیم. بازیکنان در طول تجربه خود می‌توانند از پیاده‌نظام‌ها و سلاح‌های استیم پانکی مختلف برای ازبین‌بردن دشمنان خود استفاده کنند.

همچنین در انتهای ویدیو تاریخ عرضه بازی Iron Harvest هم مشخص می‌شود. Iron Harvest در تاریخ ۱۰ شهریور ماه (یک سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده