// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تاریخ عرضه نسخه ریمستر Final Fantasy 8 مشخص شد

بازی Final Fantasy VIII Remastered در تاریخ ۱۲ شهریور ماه در دسترس کاربران استیم، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد.

اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر مجموعه Final Fantasy، سعی دارد با ریمستر کردن نسخه‌های قدیمی این مجموعه، کاربران را بیش‌ازپیش با حال‌وهوای این سری آشنا کند و تجربه متفاوتی را ارائه دهد. درگذشته اعلام شد که اسکوئر انیکس نسخه ریمستر Final Fantasy VIII را عرضه خواهد کرد. نسخه هشتم، روایت‌گر ماجراجویی پسری به نام سکوال است که به‌خاطر یک اتفاق حافظه خود را از دست می‌دهد.

بااینکه تاریخ عرضه بازی اعلام نشده بود، اما به‌تازگی اسکوئر انیکس تاریخ عرضه Final Fantasy 8 Remastered را اعلام کرده است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، فاینال فانتزی 8 ریمسترد در تاریخ ۱۲ شهریور ماه (سه سپتامبر) برای کامپیوتر (ازطریق استیم)، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. همچنین بازی ۱۹.۹۹ دلار هم قیمت دارد و هم‌اکنون برای پیش‌خرید در دسترس است.

نسخه ریمستر شده فاینال فانتزی 8، جلوه‌های بصری بهتری را ارائه می‌دهد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده به‌مناسبت اعلام تاریخ انتشار Final Fantasy VIII Remastered را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده