نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

باکس ایمورتال Trove Carafe بازی Dota 2 منتشر شد

شرکت ولو طبق سنت هر ساله، با انتشار یک به‌روزرسانی تازه باکس ایمورتال Trove Carafe را در دسترس بازیکنان بازی Dota 2 قرار داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که باکس ایمورتال Trove Carafe مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ در دسترس بازیکنان Dota 2 قرار گرفته است. این صندوق شامل آیتم‌های کاملا جدیدی برای هیروهای Bounty Hunter ،Nature’s Prophet ،Arc Warden ،Templar Assassin ،Chaos Knight ،Crystal Maiden و Tusk است. به ازای باز کردن باکس‌های بیشتر، شانس کاربران برای دریافت یک مجموعه آیتم با شانس دراپ Rare از هیرو Techies، نسخه‌های طلایی ایمورتال‌های Tusk و Crystal Maiden با شانس دراپ Very Rare و مجموعه آیتم زیبای هیروی Monkey King با شانس دراپ Ultra Rare افزایش می‌یابد.

باکس ایمورتال Trove Carafe امکان حمایت از گزارشگران بازی‌های مسابقات The International 9 را با خریداری نسخه‌های امضاشده توسط آن‌ها فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند هنگام خریداری صندوق Trove Carafe، از منوی کشویی کنار صفحه گزارشگر مورد نظرشان را انتخاب کنند که در این صورت پس از باز کردن باکس، آیتم دارای امضای گزارشگر انتخابی را دریافت خواهند کرد. به مانند سال گذشته، نسخه معمولی باکس Trove Carafe را می‌توان با مبلغ ۳.۹۹ دلار خریداری کرد و نسخه دارای امضای آن با قیمت ۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.  

کسانی که مسابقات اینترنشنال ۹ را به‌صورت زنده از سالن مرسدس بنز آرنا واقع در شانگهای چین تماشا می‌کنند، باری دیگر شانس دریافت آیتم‌های ویژه بازی را در طول مرحله اصلی مسابقات خواهند داشت. پس از هر First Blood در بازی‌های مرحله اصلی، تعداد محدودی صندوق ویژه به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود که حاوی نسخه‌های منحصربه‌فرد آیتم‌های ایمورتال سال جاری است. کسانی که مسابقات را به‌صورت زنده از محل برگزاری آن دنبال می‌کنند، برای دریافت صندوق‌های یادشده باید به محض ورود به سالن رمزهای روزانه خود را ثبت کنند.

پس از چهار روز نبرد نفس‌گیر، پرونده مرحله گروهی مسابقات اینترنشنال امسال بسته شد. درحال‌حاضر ما باید با دو تیم Chaos Esports Club و Ninjas in Pyjamas که به خاطر کسب نتایج نامطلوب در قعر جدول گروه‌های‌شان قرار گرفتند، خداحافظی کنیم. تیم پرآوازه OG به خاطر بازی‌های بی‌نظیری که به نمایش در آورد، به براکت بالایی مرحله اصلی راه یافت. تیم‌های PSG.LGD ،Team Secret ،Vici Gaming ،Evil Geniuses ،TNC Predator ،Newbee و Virtus.pro نیز از تیم‌هایی بودند که در چهار رده اول گروه‌های‌شان جای گرفتند و در براکت بالایی دسته‌بندی شدند. سایر تیم‌ها نیز به سبب ایستادن در رده‌های پنجم تا هشتم، رقابت در مرحله اصلی را از براکت پایینی آغاز می‌کنند.

امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۹ در وب‌سایت زومجی با شما همراه خواهیم بود و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از آخرین اخبار مربوط با آن آگاه شوید.


منبع DOTA2BLOG
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده