نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۴

تریلر جدیدی از بتای حالت 2v2 Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد [گیمزکام 2019]

در جریان مراسم افتتاحیه نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹، تریلر جدیدی از حالت 2v2 Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر و تاریخ بتای همگای آن اعلام شد. 

در جدیدترین اخبار بازی و اخبار نمایشگاه گیمزکام 2019، تریلر جدیدی از حالت 2v2 Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شده است. در جریان مراسم افتتاحیه نمایشگاه Gamescom 2019 که به میزبانی جف کیلی در حال برگزاری است، اکتیویژن تریلر جدیدی از بخش جدید چند نفره قسمت جدید بازی Call of Duty را منتشر کرده که در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از گیم پلی حالت 2v2 Gunfight هستیم. همچنین در طول تریلر مشخص شد که بتای همگانی حالت 2v2 Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare به‌صورت انحصاری در طول این هفته در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار خواهد گرفت که این بتا از تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور) که جمعه این هفته خواهد شد، با ۵ نقشه آغاز به کار خواهد کرد که ظاهرا در تمام هفته در دسترس خواهد بود. با این حال، تاریخی برای انتشار نسخه بتا حالت 2v2 Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare برای ایکس‌باکس وان یا کامپیوتر اعلام نشده است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Call of Duty: Modern Warfare قرار است در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ (۳ آبان ۱۳۹۸) برای پلتفرم‌هایی چون پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود. در حالت 2v2 Gunfight بازیکن‌ها به ۲ تیم ۲ نفره تقسیم می‌شوند که تیمی برنده است که زودتر تیم حریف را شکار کند و همچنین بیشترین برد را در راندهای مختلف بازی تجربه کنند و این حالت نیازمند هماهنگی و کار تیمی بسیار زیاد است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده