// جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶

گزارش فصلی کپکام از افزایش فروش و سود این شرکت خبر داد

گزارش مالی کپکام، به‌لطف بازی‌های کلیدی این شرکت یعنی Resident Evil ،Devil May Cry و Monster Hunter، رشد قابل توجهی را در سه ماه گذشته گزارش می‌کند.

گزارش مالی منتشر شده از شرکت Capcom در طی سه ماه گذشته، از رشد ۴.۳ درصدی فروش خالص و افزایش ۳۸.۹ درصدی سود این شرکت، چیزی معادل ۴۹.۹ میلیون دلار، خبر داده است. این شرکت بخش اعظم این موفقیت را مدیون گسترش طرفداران سری‌ بازی‌های کلیدی خود است. در این گزارش می‌خوانیم:

آمار فروش برای دو بازی پرفروش سه ماه گذشته، دو بازی Resident Evil 2 و Devil May Cry 5 برای سه پلتفرم Xbox One ،PlayStation 4 و PC، به همراه پایگاه کاربری گسترده‌ی آن به‌صورت متوالی افزایش یافته است. بازی Monster Hunter: World برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی همچنین در طولانی مدت با حمایت ماندگار طرفداران، به خوبی فروش خود را ادامه داده است.

بازی Monster Hunter: World از زمان انتشارش در ژانویه سال ۲۰۱۸، بیش از ۱۲.۴ میلیون نسخه به بازار عرضه کرده است. بازی Resident Evil 2 remake نیز طبق گزارش‌ها اخیر با ۴.۲ میلیون نسخه، فروش خوبی داشته است. همچنین بازی Devil May Cry 5، که با استقبال خوب طرفداران و منتقدان مواجه شد، از زمان انتشارش در مارس تعداد ۲.۱ میلیون نسخه فروخته است. ضمنا کپکام علاوه‌بر آمار فروش بالای بازی‌های ذکر شده، از نظر کیفیت بازی‌ها نیز در طی این مدت اخیر بسیار موفق ظاهر شده است.

شرکت کپکام دید مثبتی نسبت به پیش‌بینی مالی خود دارد. این شرکت تا پایان سال مالی در ۳۱ مارس ۲۰۲۰ انتظار ۷۸۴.۷ میلیون دلار فروش خالص و ۱۲۹.۲ میلیون دلار سود دارد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده