// جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

بسته الحاقی Shadowkeep و نسخه رایگان بازی Destiny 2 تاخیر خورد

بانجی اعلام کرده است که بسته الحاقی Shadowkeep و نسخه رایگان Destiny 2 در تاریخ ۹ مهر ماه عرضه می‌شوند.

در گذشته قرار بود نسخه رایگان بازی Destiny 2 و همچنین بسته الحاقی Shadowkeep این بازی در تاریخ ۲۱ شهریور ماه (۱۲ سپتامبر) عرضه شوند. ازاین‌رو خریداران دستینی 2 روی استیم هم می‌توانستند با عرضه بسته الحاقی شدوکیپ، این بازی را تجربه کنند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو بانجی (Bungie)، سازنده و ناشر Destiny 2، به‌تازگی اعلام کرده است که نسخه رایگان (با نام New Light شناخته می‌شود) و بسته الحاقی Shadowkeep دو هفته تاخیر خورده است.

ازاین‌رو کاربران در تاریخ ۹ مهر ماه (یک اکتبر) می‌توانند نسخه New Light و بسته الحاقی Shadowkeep را تجربه کنند. تیم سازنده معتقد است که این دو مورد زمان بیشتری را برای آزمایش و کامل شدن نیاز دارند. بانجی دراین‌باره می‌گوید:

ما این تصمیم را به‌راحتی نگرفتیم. ما می‌دانیم که دستینی 2 برای بعضی از شما همانند رویدادی است که به‌واسطه آن کار خود را رها می‌کنید یا مدرسه نمی‌روید تا این بازی را تجربه کنید. عذر خواهی می‌کنیم که برنامه‌های شما را خراب کردیم و تصمیم داشتیم که در سریع‌ترین زمان ممکن، این اتفاق را به شما اطلاع دهیم.

در ادامه بانجی مدت زمان پایان Moments of Triumph را گسترش داد. به‌عبارتی بازیکنان تا تاریخ ۲۶ شهریور ماه (۱۷ سپتامبر) فرصت دارند تا تمامی چالش‌های سالانه دستینی 2 را کامل کنند و جوایز آن را به‌دست بیاورند. همچنین کاربران می‌توانند در تاریخ ۱۳ مهر ماه (پنج اکتبر) Garden of Salvation، رید جدید دستینی 2 را تجربه کنند. درانتها نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده