// جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

نینجا سرویس توییچ را ترک کرد

نینجا به‌تازگی اعلام کرده است که دیگر در سرویس توییچ استریم نخواهد کرد و به‌‌صورت انحصاری در سرویس میکسر به کار خود ادامه خواهد داد.

تایلر بلوینز ملقب به نینجا، یکی از معروف‌ترین استریمرهای بازی‌های ویدیویی است که مخاطبان او را به‌واسطه بازی Fortnite و عملکرد بسیار خوب آن در این بازی، می‌شناسند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، دیروز نینجا خبری را منتشر کرد که باعث شگفتی همه هواداران نینجا شد.

وی اعلام کرد که به استریم روی سرویس توییچ خاتمه داده است و از این پس، به‌صورت انحصاری تمامی محتویات خود را روی سرویس میکسر استریم خواهد کرد. سرویس میکسر چند سال پیش توسط مایکروسافت راه‌اندازی شد و زیر سایه توییچ قرار داشت. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد مایکروسافت برنامه‌های ویژه‌ای را برای میکسر درنظر گرفته است تا کاربران بیشتری به‌سراغ این سرویس استریم بروند.

نینجا در جریان ویدیو اعلام این خبر گفته است که نقل مکان او باعث می‌شود تا بتواند به ریشه‌ها و اصول اولیه خود برگردد و به یاد بیاورد که چرا علاقه‌مند به استریم کردن است. البته نباید منکر این شد که بخشی از این قضیه هم به پول و حمایت مالی مایکروسافت بر می‌گردد. بااین‌حال میکسر دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری نسبت به توییچ است. همچنین احتمال دارد بیننده‌های نینجا کمتر از گذشته شود یا اینکه شاهد بیننده‌ها و ورود کاربران بیشتری به سرویس میکسر باشیم.

در انتها مشخص شده است که کاربران میکسر به مدت یک ماه می‌توانند به‌صورت رایگان عضو کانال نینجا باشند. در ادامه می‌توانید ویدیو صحبت‌های نینجا را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده