// جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۸

راهنمای چالش های فصل دهم Fortnite | هفته اول

شرکت اپیک گیمز، فصل دهم فورتنایت را با انتشار یک به‌روزرسانی در دسترس قرار داد و در این قسمت، راهنمای چالش‌های هفته اول از فصل دهم را به اشتراک خواهیم گذاشت.

روز پنجشنبه ۱۰ مرداد ماه فصل دهم فورتنایت در دسترس کاربران قرار گرفت تا یک بار دیگر کاربرانی که بتل پس را خریداری کرده‌اند، برای کسب جوایز و پاداش‌های مختلف، چالش‌های هفتگی را انجام دهند. در هفته اول از فصل دهم Fortnite، چالش‌های هفتگی به دو بخش Road Trip و Rumbale Royale تقسیم می‌شوند که در ادامه آموزش دریافت این چالش‌ها را مشاهده خواهید کرد. در این فصل بازیکنان با تمام کردن هر هفت چالش، می‌توانند چالش‌های پرستیج هفته مورد نظر را هم آزاد کنند. چالش‌های پرستیج معمولا شبیه‌به چالش‌های عادی هستند، اما سخت‌تر از گذشته طراحی شده‌اند. چالش‌های هفتگی فورتنایت در ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر روزهای پنجشنبه هر هفته در دسترس قرار می‌گیرد.

چالش‌های Road Trip

اسم چالشنحوه انجام چالش
Visit Drift painted Durrr Burger Head, a Dinosaur and a Stone Head Statueبازدید از سر برگر شکل، دایناسور و مجسمه سنگی
Deal 200 damage to opponents while riding in a vehicleآسیب‌رساندن به سایر بازیکنان در حالی که از وسیله نقلیه استفاده می‌کنید (میزان آسیب‌رسانی ۲۰۰)
Destroy 10 stop signs with the Catalyst outfitخراب کردن ۱۰ تابلو توقف ازطریق کاراکتر کاتالیست
Ride a Zipline in 3 different matchesاستفاده از زیپلاین در سه بازی مختلف
Search chests in 3 different named locationsباز کردن صندوق در سه محیط اسم‌دار بازی
Visit Lazy Lagoon and Lucky Landing in a single matchبازدید از Lazy Lagoon و Lucky Landing در یک بازی
Get 250,000 trick points in a vehicleکسب ۲۵۰ هزار امتیاز در حالی که از وسیله نقلیه استفاده می‌کنید

در جریان فصل دهم و تا به اینجای کار، تنها وسیله نقلیه داخل بازی که می‌توانید ازطریق آن به راحتی ۲۵۰ هزار امتیاز کسب کنید، اسکیت برد است. تنها کافی است یک اسکیت‌ برد را پیدا کنید و ازطریق آن حرکات نمایشی مختلفی را انجام دهید. همچنین برای میزان آسیب‌رسانی ۲۰۰ هم می‌توانید سوار ربات‌های داخل بازی شوید که به‌تازگی به فورتنایت اضافه شده‌اند. در ادامه برای بازدید از دو محیط ذکر شده هم به دلیل طولانی بودن مسافت، پیشنهاد می‌کنم از وسیله نقلیه (اسکیت) استفاده کنید تا سهولت کار برای شما بیشتر شود. البته اگر از Party Assist استفاده کنید، انجام چالش‌ها راحت‌تر خواهد بود.

چالش‌های پرستیج Road Trip

اسم چالشنحوه انجام چالش
Visit Drift painted Durrr Burger Head, a Dinosaur and a Stone Head Statueبازدید از سر برگر شکل، دایناسور و مجسمه سنگی سر
 eliminations while riding a vehicleکشتن پنج بازیکن در حالی که از وسیله نقلیه استفاده می‌کنید
Destroy 7 stop signs with the Catalyst outfit in a single matchخراب کردن هفت تابلو توقف در یک بازی ازطریق کاراکتر کاتالیست
Deal 200 damage to opponents while riding a Ziplineآسیب‌رساندن به سایر بازیکنان در حالی که از زیپلاین استفاده می‌کنید (میزان آسیب رسانی ۲۰۰)
Eliminate opponents in 5 different named locationsکشتن بازیکنان در پنج منطقه اسم‌دار مختلف
Visit 10 different named locations in a single matchبازدید از ۱۰ منطقه اسم‌دار در یک بازی
Get 500,000 trick points in a vehicle in a single matchکسب ۵۰۰ هزار امتیاز در یک بازی در حالی که از وسیله نقلیه استفاده می‌کنید

چالش‌های پرستیج Road Trip تقریبا هماننند قبل طراحی شده‌اند. با این تفاوت که اکثر آن‌ها را باید در یک بازی انجام دهید. سخت‌ترین چالش در بخش پرستیج، مربوط به بازدید از ۱۰ منطقه‌ی مختلف می‌شود که پیشنهاد می‌کنم این چالش را حتما ازطریق Party Assist تکمیل کنید. همچنین برای خراب کردن تابلوهای توقف، حتما باید از کاراکتر کاتالیست استفاده کنید که نسخه زن دریفتر به‌حساب می‌آید.

Visit Drift painted Durrr Burger Head, a Dinosaur and a Stone Head Statue

در این چالش باید از یک سری آیتم مختلف بازدید کنید که ویدیو آن‌ها در زیر قرار داده شده است. مهم نیست که در یک بازی این کار را انجام دهید یا خیر، مهم بازدید از تمامی آن‌‌ها است.

دانلود ویدیو از‌ آپارات

Destroy 10 stop signs with the Catalyst outfit

بهترین منطقه برای نابود کردن این تابلوها، منطقه Pleasant Park است، زیرا در این منطقه هشت تابلو مختلف قرار داده شده است و تنها کافی است دو بار وارد این منطقه شوید و چالش این بخش را انجام دهید. همچنین در حالت پرستیج، باید این کار را تنها در یک بازی انجام دهید. ازاین‌رو سعی کنید وارد منطقه‌ی ذکر شده شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

چالش‌های Rumble Royale

اسم چالشنحوه انجام چالش
Play 5 matches of Team Rumble with at least one eliminationپنج بار حالت Team Rumble را تجربه کنید و در هر دور حداقل یک نفر را بکشید
Win 3 matches of Team Rumbleسه بازی تیم رامبل را برنده شوید
Assist 20 teammates with eliminations in Team Rumbleبا کشتن ۲۰ نفر، به هم‌تیمی‌های خود کمک کنید
Build 200 structures with the X-Lord Outfit in Team Rumble۲۰۰ بار ساخت‌وساز انجام بدهید (کاراکتر ایکس لرد را انتخاب کنید)
Damage 500 opponents in a single match of Team Rumbleدر حالت تیم رامبل به سایر بازیکنان آسیب وارد کنید (میزان آسیب‌رسانی ۵۰۰)
Eliminate 5 opponents less than 5m away in Team Rumbleدر حالت تیم رامبل پنج نفر را در فاصله پنج متری از بین ببرید
Search 5 Supply Drops in Team Rumbleپنج Supply Drop را در حالت تیم رامبل باز کنید

چالش‌های رامبل رویال مخصوص‌حالت تیم رامبل بازی Fortnite طراحی شده‌اند. در جریان کمک به هم‌تیمی‌ها با کشتن ۲۰ نفر، باید به‌سراغ بازیکنانی بروید که توسط سایر اعضای تیم شما آسیب دیده‌اند و بلافاصله آن‌ها را بکشید. سایر چالش‌ها هم به‌راحتی قابل کسب هستند.

چالش‌های پرستیج رامبل رویال

اسم چالشنحوه انجام چالش
Eliminate 3 opponents in a single match of Team Rumbleدر یک بازی تیم رامبل سه نفر را از بین ببرید
Eliminate 3 opponents farther than 100m away in Team Rumbleسه بازیکن را در حالی بکشید که بیش از ۱۰۰ متر با شما فاصله دارند
Assist 5 teammates with eliminations in a single matchبا کشتن پنج نفر، به هم‌تیمی‌های خود کمک کنید
Search 20 Chests with the X-Lord outfit in Team Rumbleازطریق کاراکتر ایکس لرد ۲۰ صندوق مختلف را باز کنید
Deal damage to 3 opponents without respawning in a single match of Team Rumbleدر یک تیم رامبل بدون مردن، به سه بازیکن مختلف آسیب وارد کنید
Headshot damage in Team Rumbleسایر بازیکنان را هدشات کنید (میزان آسیب‌رسانی ۱۰۰۰)
Search 3 Supply Drops in a single match of Team Rumbleدر یک بازی تیم رامبل سه Supply Drops را باز کنید

تنها موردی که در چالش‌های پرستیج رامبل رویال وجود دارد، این است که در چالش آسیب‌رساندن و نمردن مهم نیست چه میزان آسیبی را به هدف خود وارد می‌کنید، بلکه نباید کشته شوید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده