نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۹

تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی The Witcher 3: Wild Hunt اعلام شد [گیمزکام 2019]

در جریان مراسم افتتاحیه نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹، سرانجام با انتشار تریلری تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی The Witcher 3: Wild Hunt رسما تایید و اعلام شد.

در نمایشگاه E3 2019 شاهد معرفی بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای نینتندو سوییچ بودیم. حال در جدیدترین اخبار بازی و اخبار نمایشگاه گیمزکام 2019، تاریخ انتشار نسخه سوییچ قسمت سوم بازی The Witcher تایید و اعلام شده است. در جریان مراسم افتتاحیه نمایشگاه Gamescom 2019 که به میزبانی جف کیلی در حال برگزاری است، استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۳ مهر ۱۳۹۸) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. نسخه سوییچ بازی ویچر در واقع Complete Edition آن خواهد بود که این نسخه شامل هر دو بسته الحاقی و داستانی بازی The Witcher 3 که Hearts of Stone و Blood and Wine نام دارند، است. همچنین تریلر نسخه سوییچ بازی The Witcher 3: Wild Hunt شامل تصاویری از نسخه پورت شده آن است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی The Witcher 3: Wild Hunt یکی از تحسین شده‌ترین بازی‌های نسل هشتم است که توانسته با تحسین منتقدان مواجه شود و جوایز بسیار زیادی را نیز دریافت کند. همچنین تا به امروز بیش از ۲۰ میلیون نسخه از این بازی اکشن نقش آفرینی به فروش رفته است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده