نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۸

بازی Syberia: The World Before معرفی شد

استودیو مایکرویدز رسما بازی Syberia: The World Before را معرفی کرد که قرار است کیت واکر، شخصیت محبوب این مجموعه را وارد ماجراجویی جدیدی کند. 

سری Syberia جزو بازی‌های قدیمی سبک ماجراجویی اشاره و کلیک است که مخصوصا دو نسخه اول آن کیفیت خیلی خوبی داشتند. با اینکه نسخه سوم این مجموعه که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد مشکلاتی داشت، اما به‌نظر می‌رسد این مجموعه هنوز هم آنقدر برای مایکرویدز، استودیو سازنده‌اش،‌ ارزشمند است که تصمیم گرفته نسخه جدیدی از آن را با نام Syberia: The World Before معرفی کند. این نسخه قرار است پازل‌های مختلف را با مکانیک‌های اشاره و کلیک ترکیب کند و البته که در آن بازهم شاهد حضور کیت واکر، شخصیت همیشگی این مجموعه خواهیم بود. 

Syberia: The World Before قرار است در بازه‌های زمانی مختلف و در چند قاره جریان داشته باشد و در آن به برخی از اتفاقات غم‌انگیز رخ‌داده در قرن بیستم اشاره خواهد شد. علاوه بر این قرار است شاهد حضور چهره‌های آشنایی هم در بازی باشیم که قطعا برای طرفداران قدیمی مجموعه جذاب خواهد بود. الیوت گراسیانو، تهیه‌کننده بازی، اعلام کرده که این نسخه از حیث اتمسفر شباهت زیادی به نسخه‌های اول مجموعه سایبریا خواهد داشت. 

با اینکه هنوز اطلاعاتی از تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد بازی منتشر شده، اما سازندگان اعلام کردند که Syberia: The World Before به‌مدت ۱۸ ماه در دست توسعه بوده و به‌زودی جزییات بیش‌تری از آن را به اشتراک خواهند گذاشت. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده