نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۵

از حالت Horde بازی Gears 5 رسما رونمایی شد [گیمزکام 2019]

در طول برنامه اینساید ایکس‌باکس در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹، مایکروسافت با انتشار تریلر جدیدی از بازی Gears 5 از حالت محبوب Horde رسما رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی و اخبار نمایشگاه گیمزکام 2019، از حالت محبوب Horde بازی Gears 5 رسما رونمایی شده است. در طول برنامه اختصاصی اینساید ایکس‌باکس (Inside Xbox) برای نمایشگاه Gamescom 2019، استودیو The Coalition تریلر جدیدی از قسمت جدید بازی Gears of War منتشر کرد که در این تریلر شاهد معرفی کامل بخش Horde هستیم. در طول تریلر شاهد نمایش قابلیت‌ها و امکانات جدید بازیکن‌ها هستیم که حال بازیکن قابلیت مخفی کاری و کشتن دشمنان را نیز در اختیار دارد. علاوه بر نمایش شخصیت‌های قابل بازی و دشمنانی که در بازی حاضر هستند و همچنین نمایش چند نقشه بازی، در طول تریلر حالت Horde بازی Gears 5 تایید شد که بازیکن  با ۴ نفر از دوستان خود می‌تواند به تجربه این حالت بپردازد و در طول تریلر برخی از سلاح‌های جدید بازی نیز نمایش داده شد. همچنین در طول تریلر شاهد تایید قابل بازی بودن شخصیت جک نیز هستیم که در واقع وظیفه این شخصیت حمایت از دیگر بازیکن‌ها در طول نبرد است.

دانلود ویدیو از آپارات

علاوه بر تریلر، شاهد ویدیویی از حالت Horde بازی Gears 5 بودیم که علاوه بر نمایش گیم پلی، سازندگان بازی از جمله راد فرگوسن در مورد این بخش و تغییرات آن نیز صحبت کردند. از جمله این تغییرات به خرید کارت در بازی می‌توان اشاره کرد که این قابلیت با تلاش بازیکن در طول هر بازی قابل انجام است که با این قابلیت بازیکن می‌تواند سلاح و مواردی برای ساخت و ساز را خریداری کند و پس از هر مسابقه، درآمد بازیکن صفر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

اما این تنها خبر در مورد بخش چند نفره بازی Gears 5 نبود و راد فرگوسن از پک شخصیت‌های بازی Halo Reach برای این بازی نیز خبر داد. در این پک شخصیت شاهد اضافه شدن دو شخصیت امیل و کت از بازی Halo Reach به بخش چند نفره بازی Gears 5 هستیم که این پک شامل اسکین، بنر، اسپری و تیم مارک نوبل تیم این بازی نیز می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Gears 5 قرار است در تاریخ ۱۰ ماه سپتامبر (۱۹ شهریور ماه) برای پی سی و ایکس باکس وان منتشر شود. تریلر جدید داستانی این بازی نیز امشب در سال ۱۰:۳۰ در برنامه جف کیلی منتشر خواهد شد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده