// دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۶

تریلر جدید بازی Greedfall از ویژگی‌های نقش‌آفرینی آن می‌گوید [گیمزکام ۲۰۱۹]

در جریان رویداد اینساید ایکس‌باکس، تریلر جدیدی از بازی Greedfall منتشر شد که اطلاعات جدیدی را از ویژگی‌های بازی ارائه می‌دهد.

دقایقی قبل در جریان رویداد گیمزکام 2019 و نمایش مایکروسافت با نام اینساید ایکس‌باکس، اطلاعات جدیدی پیرامون داستان و ویژگی‌های گیم‌پلی بازی نقش‌آفرینی Greedfall منتشر شد. به ویژه افرادی که به دنبال یک بازی نقش‌آفرینی می‌گردند. گریدفال در نهایت قرار است تا در تاریخ دهم سپتامبر (۱۹ شهریور) برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر شد.

بعد از مدت‌ها بالاخره انسان‌ها می‌توانند مکانی را برای زندگی در صلح پیدا کنند، اما انسان‌ها نخستین افرادی نیستند که قدم روی جزیره گذاشته‌اند و این الف‌ها هستند که پیش از آنها در جزیره ساکن‌ شده‌اند. بازی داستانی فانتزی با ظاهری مشابه قرن هفدهم میلادی دارد. شما در نقش شخصیتی دیپلمات در جریان بازی باید در کنار گروه‌های مختلف قرار بگیرید و به این ترتیب با سیاست داستان بازی را پیش ببرید؛ جایی که در نهایت شاهد پایان‌های مختلفی برای بازی خواهیم بود. در نتیجه تصمیمات کلیدی شما، در روند داستان تاثیرگذار است. حضور موجوداتی عظیم، امکان شخصی سازی شخصیت، داستان منحصر به فرد هر یک از شخصیت‌های بازی و مهارت‌های اختصاصی آنها از جمله ویژگی‌های بازی هستند. شما می‌توانید تریلر بازی Greedfall را در سایت یوتیوب تماشا کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده