نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۴

تریلر هنگام عرضه بازی Vigor منتشر شد [گیمزکام 2019]

در طول برنامه اینساید ایکس‌باکس در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹، استودیو Bohemia Interactive با انتشار تریلری از انتشار نسخه رسمی بازی ‌Vigor خبر داد.

در جدیدترین اخبار بازی و اخبار نمایشگاه گیمزکام 2019، بازی Vigor رسما منتشر شده است. در طول برنامه اختصاصی اینساید ایکس‌باکس (Inside Xbox) برای نمایشگاه Gamescom 2019، استودیوی بازی‌سازی Bohemia Interactive با انتشار تریلر جدیدی اعلام کرد که این بازی پساآخر الزمانی و بقا امروز به‌صورت F2P برای کاربران کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفته است. این بازی از سال گذاشته به‌صورت بتا منتشر شده بود و حال نسخه رسمی بازی منتشر شده است که در طول تریلر شاهد نمایش گیم پلی بازی و محیط‌های آن هستیم. بازی ‌Vigor یک بازی رایگان است که از امروز نسخه رسمی آن قابل بازی است که در آن بازیکن می‌تواند ساخت و ساز انجام دهد و لوت کند.

دانلود ویدیو از آپارات

اتفاقات بازی Vigor در دنیای پسا آخرالزمانی کشور نروژ جریان دارد که بخش زیادی از اروپا با یک بمب اتم نابود و ویران شده است. بازیکنان در گروه‌های ۸ تا ۱۶ نفره می‌توانند با یکدیگر مبارزه کنند و به جمع آوری یا غارت منابع حیاتی و باارزش بپردازند و همچنین یک پایگاه را تصاحب کنند و آن را ارتقا دهند و مجهز کنند. این بازی با موتور گرافیکی آنریل انجین 4 ساخته شده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده