نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲

بازی های جدیدی از جمله Devil May Cry 5 به سرویس گیم پس مایکروسافت اضافه خواهند شد [گیمزکام 2019]

مایکروسافت به مناسبت نمایشگاه گیمزکام 2019 در استریم زنده‌ای تحت عنوان اینساید ایکس‌باکس، از بازی‌های بزرگی چون Devil May Cry 5 که به سرویس گیم پس اضافه خواهند شده‌اند، رونمایی کرد. با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

مایکروسافت طی برنامه زنده‌ای به نام اینساید ایکس‌باکس که به مناسبت نمایشگاه گیمزکام 2019 در آلمان برگزار کرد، فهرست بازی‌های سرویس گیم‌ پس خود را به‌روز کرد و هفت بازی بزرگ و محبوبی چون Devil May Cry 5 ر ا به آن اضافه کرده است. طبق اعلام مایکروسافت، از این تعداد بازی‌ها، کاربران سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس آلتیمیت به تمامی آن‌ها دسترسی خواهند داشت. شش بازی از این تعداد برای گیم پس ایکس‌باکس و یکی از آن‌ها برای سرویس گیم پس دارندگان پی سی منتشر می‌شود.

علاوه‌بر بازی Devil May Cry 5، بازی استراتژی Stellaris، بازی Ape Out ، بازی اکشن Kingdom Come: Deliverance، بازی Bard's Tale IV: Director's' Cut و نیز بازی Blair Witch آخر ماه منتشر می‌شوند؛ از این بین بازی Blair Witch در تاریخ هشت شهریور (۳۰ اوت) به این سرویس اضافه خواهد شد. از سرویس گیم پس ایکس‌باکس که بگذریم، می‌رسیم به دارندگان پی سی که قرار است بازی استراتژی و محبوب Age of Empires: Definitive Edition از امروز در دسترس آن‌ها قرار گیرد.

آثار شاخص سرویس گیم پس را می‌توان به دو بازی Devil May Cry 5 که جزو بهترین بازی‌های اکشن سال است و Blair Witch که با نمایش تریلر ترسناک و جذاب خود در E3 2019 توجه همه را به خود جلب کرده‌اند؛ تختصاص داد. در ادامه می‌توانید فهرست کامل بازی‌های تازه اضافه شده به سرویس گیم پس مایکروسافت را مشاهده کنید:

دوشنبه ۲۸ مرداد:

  • بازی Age of Empires: Definitive Edition
  • بازی Devil May Cry 5
  • بازی Stellaris

پنج‌شنبه ۳۱ مرداد:

  • بازی Ape Out
  • بازی Kingdom Come: Deliverance

سه‌شنبه پنج‌ شهریور:

  • بازی Bard's Tale IV: Director's' Cut

جمعه هشت شهریور:

  • بازی Blair Witch

پنج‌شنبه ۱۴ شهریور:

  • بازی Dead Cells


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده