نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۹

شخصیت جدید بازی Streets of Rage 4 معرفی شد [گیمزکام 2019]

در حاشیه نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹، تریلر جدیدی از بازی Streets of Rage 4 منتشر شده که در آن شاهد معرفی شخصیت جدیدی به‌نام چری هانتر هستیم.

در جدیدترین اخبار بازی و اخبار نمایشگاه گیمزکام 2019، تریلر جدیدی از بازی Streets of Rage 4 منتشر شده است. شرکت DotEmu امروز و پیش از شروع نمایشگاه گیمزکام امسال، تریلر جدیدی از قسمت چهارم بازی Streets of Rage را منتشر کرده که در این تریلر شاهد معرفی یک شخصیت کاملا جدید هستیم. این شخصیت چری هانتر (Cherry Hunter) نام دارد که در طول تریلر گیم پلی شاهد نمایش قابلیت‌ها و قدرت‌های این شخصیت جدید هستیم. همچنین طبق تصویر پایان تریلر، به‌نظر می‌رسد که قرار است حداقل شاهد معرفی دو شخصیت دیگر برای بازی Streets of Rage 4 نیز باشیم که پیش از این حضور و بازگشت اکسل استون و بلیز فیلدینگ در بازی تایید و اعلام شده بود. شما در ادامه می‌توانید تریلر معرفی شخصیت Cherry Hunter در بازی Streets of Rage 4 را ازطریق صفحه رسمی DotEmu در یوتیوب تماشا کنید.

همچنین اطلاعات کاملی از گذشته شخصیت چری هانتر نیز منتشر شده که طبق آن:

چری هانتر، دختر آدام هانتر از قسمت اول و اصلی بازی Streets of Rage است. او توسط پدرش و اکسل آموزش داده شده تا از دوران جوانی بتواند از خودش دفاع کند. چری علاقه دارد تا راهی را که پدرش رفته طی کند و پس از اینکه علاقه‌اش به پلیس شدن از بین رفت، او به موسیقی علاقه پیدا کرد. در زمان حال، چری در برخی از مناطق خطرناک شهر Wood Oak City در سبک راک و الکترو پراگرسیو گیتار می‌زند و با جرم جنایت مبارزه می‌کند و شاید او جوان باشد، اما اشتباه نکنید، او می‌تواند هر دشمنی را از پای در بیاورد.

بازی Streets of Rage 4 درواقع قسمت چهارم یکی از مجموعه‌های بسیار محبوب و قدیمی در سبک Beat 'em Up است که استودیوهای Guard Crush Game و Lizardcube وظیفه ساخت آن را بر عهده دارند. بازی Streets of Rage 4 قرار است در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌هایی چون ویندوز، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و همچنین نینتندو سوییچ منتشر شود.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده