نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۰

بازی Eastward برای نینتندو سوییچ معرفی شد [گیمزکام 2019]

نینتندو در طی استریم زنده‌ای که به مناسبت گیمزکام 2019 برگذاری کرد، به‌طور رسمی از نسخه سوییچ بازی ماجراجویی Eastward پرده‌برداری کرد. با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

چند دقیقه پیش نینتندو طی استریم زنده‌ای با تمرکز بر بازی‌های مستقل که به مناسبت نمایشگاه گیمزکام 2019 برگزار کرده بود، بازی ماجراجوی Eastward را به‌صورت رسمی برای نینتندو سوییچ معرفی کرد. بازی Eastward در سبک ماجراجویی RPG قرار است حال‌وهوای انیمه‌های دهه ۹۰ میلادی را برای علاقه‌مندان زنده کند. استودیوی Chucklefish به‌عنوان ناشر و Pixpil به‌عنوان سازنده بازی، وظیقه تولید و عرضه آن را برعهده دارند. بازی Eastward در حالی برای نینتندو سوییچ معرفی شد که در گذشته شاهد معرفی آن برای پی سی و مک نیز بودیم. 

داستان بازی از جایی شروع می‌شود که در آینده نزدیک به‌دلیل کاهش جمعیت جهان، دنیا در حال نابودی است. در این بین مامور معدنی به اسم جان در اعماق زمین با دختری به اسم سم آشنا می‌شود. پس از اینکه این دو در پی کشف ماهیت سم و همین‌طور فهمیدن منبع شیطانی‌ای که در حال نابود کردن شهر است، از محل زندگی خود فرار و سفری احساسی‌ای را شروع می‌کنند؛ اما این راه هم خطرات و مشکلاتی دارد که در طول بازی قرار است با آن روبه‌رو شوید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده